توقیف پراید با ۲ میلیون تومان خلافی در آستارا

موبنا – سرهنگ رحيم مهدي زاده گفت: ماموران يگان امداد نيروي انتظامي آستارا حين گشت به يك دستگاه پرايد مشكوك شده و اين خودرو را متوقف كردند. وي افزود: ماموران در بررسي مدارك راننده و پس از استعلام از طريق سامانه راهور متوجه شدند كه راننده ۳۱ ساله خودرو ۲۰ ميليون و ۷۵۰ هزار ريال …

موبنا – سرهنگ رحيم مهدي زاده گفت: ماموران يگان امداد نيروي انتظامي آستارا حين گشت به يك دستگاه پرايد مشكوك شده و اين خودرو را متوقف كردند.

وي افزود: ماموران در بررسي مدارك راننده و پس از استعلام از طريق سامانه راهور متوجه شدند كه راننده ۳۱ ساله خودرو ۲۰ ميليون و ۷۵۰ هزار ريال جريمه معوقه در اثر تخطي از قوانين راهنمايي و رانندگي دارد.

وي اضافه كرد: در همين راستا و بر اساس ماده هشت قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي رانندگي ، خودرو به سبب دارا بودن خلافي بيش از ۱۰ ميليون ريال تا زمان پرداخت جريمه توقيف و به پاركينگ منتقل شد.

سرهنگ مهدي زاده در ادامه با توصيه شهروندان و مسافران به قانون مداري و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي ، يادآور شد: بر اساس ماده هشت قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي رانندگي چنانچه خودرويي داراي جريمه پرداخت نشده به مبلغ بيش از ۱۰ ميليون ريال باشد ، خودرو توقيف و راننده آن به مراجع قضايي معرفي خواهد شد.
شهرستان آستارا در غرب استان گيلان واقع شده است.

نوشته های مشابه
 منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا