آغاز فروش نخستین کتانی‌های ساخته شده با چاپگر سه‌بعدی

موبنا، میثم لطفی – این دو شرکت امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که به آمادگی کامل رسیده‌اند تا بتوانند این کتانی‌ها را در مرحله نخست به صورت محدود و پس از آن به صورت گسترده به دست کاربران جهانی برسانند. در حال حاضر هر جفت کتانی ساخته شده با چاپگر سه‌بعدی در شهر بوستون …

موبنا، میثم لطفی – این دو شرکت امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که به آمادگی کامل رسیده‌اند تا بتوانند این کتانی‌ها را در مرحله نخست به صورت محدود و پس از آن به صورت گسترده به دست کاربران جهانی برسانند.

در حال حاضر هر جفت کتانی ساخته شده با چاپگر سه‌بعدی در شهر بوستون به قیمت ۴۰۰ دلار فروخته می‌شود و کاربران می‌توانند در فروشگاه‌های مختلف اینترنتی و غیراینترنتی آنها را خریداری کنند. البته در مرحله نخست فقط ۴۴ جفت از این کتانی‌ها برای فروش عرضه می‌شود.

new-balance-3d-printed-shoe-april-20165

هر یک از این کتانی‌ها طراحی لانه زنبوری دارند تا وزن به صورت مساوی روی بخش‌های مختلف آن توزیع شود. همچنین موادی که چاپگر سه‌بعدی برای ساخت این کتانی‌ها به کار گرفته است، انعطاف‌پذیری در آنها را به حداکثر می‌رساند.

New-Balance

شرکت New Balance اعلام کرد به زودی چاپگرهای سه‌بعدی در تمام فروشگاه‌های آن در سراسر جهان مستقر می‌شود تا کتانی‌ها به صورت اختصاصی برای هر یک از کاربران ساخته شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا