اپلیکیشنی برای دانلود رایگان ۱۸ میلیون مجله به ۳۰ زبان مختلف

موبنا، میثم لطفی – این اپلیکیشن که برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر اندروید و iOS عرضه شده است، به شما امکان می‌دهد به آخرین شماره از بهترین و پرتیراژترین نشریات جهانی دسترسی داشته باشید. در این ابزار کاربردی نشریات جهانی در موضوعات مختلف موجود هستند و شما به صورت رایگان می‌توانید در آنها جست‌وجو کنید …

موبنا، میثم لطفی – این اپلیکیشن که برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر اندروید و iOS عرضه شده است، به شما امکان می‌دهد به آخرین شماره از بهترین و پرتیراژترین نشریات جهانی دسترسی داشته باشید.

در این ابزار کاربردی نشریات جهانی در موضوعات مختلف موجود هستند و شما به صورت رایگان می‌توانید در آنها جست‌وجو کنید و آنها را بارگذاری کنید.

Issuu  (2)

این ابزار کاربردی پس از گذشت مدت کوتاه متوجه می‌شود شما به چه نشریاتی علاقه بیشتری دارید و، سپس به صورت خودکار در آن زمینه به شما توصیه می‌کنید کدام نشریات را دانلود کنید.

کاربرانی که اپلیکیشن رایگان Issuu را روی دستگاه موبایلی خود نصب می‌کنند به بیش از ۱۸ میلیون نشریه به صورت رایگان دسترسی دارند که این نشریات در موضوعات خانواده، مد، طراحی، ورزش، عکاسی، عروسی، فناوری، روش زندگی، علوم، پزشکی، تغذیه، سفر و … عرضه شده‌اند.

هر روز بیش از ۲۰ هزار نسخه جدید از این نشریات به ۳۰ زبان مختلف عرضه می‌شوند و شما به صورت رایگان می‌توانید آنها را در اختیار بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا