آخرین مشخصات Xperia C6 سونی به گفته منابع آگاه + عکس

موبنا، میثم لطفی – اگر این تصاویر درست باشد، به زودی شاهد رونمایی از گوشی هوشمند Xperia C6 با مشخصات منحصر به‌فرد خواهیم بود. شرکت سونی این روزها با معضل کاهش فروش گوشی هوشمند در بازار جهانی مواجه شده است و به همین خاطر سعی دارد به جای تمرکز بر گوشی‌های پیشرفته، انواع گوشی‌های میان‌رده …

موبنا، میثم لطفی – اگر این تصاویر درست باشد، به زودی شاهد رونمایی از گوشی هوشمند Xperia C6 با مشخصات منحصر به‌فرد خواهیم بود.

شرکت سونی این روزها با معضل کاهش فروش گوشی هوشمند در بازار جهانی مواجه شده است و به همین خاطر سعی دارد به جای تمرکز بر گوشی‌های پیشرفته، انواع گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌تر را به دست کاربران برساند تا در بازارهای نوظهور هم جایگاه خود را حفظ کند.

Sony-Xperia-C6-5

از جدیدترین خانواده گوشی‌های هوشمند سونی می‌توان به Xperia C اشاره کرد که چندی پیش مدل C5 Ultra در آن معرفی شد. این گوشی هوشمند از آگوست ۲۰۱۵ به دست کاربران جهانی رسید.

Sony-Xperia-C6-3

منابع آگاه می‌گویند مدل Xperia C6 ممکن است با نام C6 Ultra عرضه شود و برای آن نمایشگر بزرگ ۶ اینچی در نظر گرفته شده است. برای این گوشی هوشمند لنز بزرگ دوربین سلفی در بالای نمایشگر در نظر گرفته شده و کنار آن هم فلش LED تعبیه شده است.

Sony-Xperia-C6-6

پنل پشت و روی این گوشی هوشمند حالت منحنی دارد و بدنه آن بسیار باریک است. این گوشی هوشمند در خانواده محصولات میان‌رده عرضه می‌شود و از دیگر امکانات آن می‌توان به کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی نمایشگر و پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio P10 اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا