اعلام برنامه زمانی مایکروسافت برای به‌روزرسانی نسخه سازمانی ویندوز ۱۰

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، برنامه زمانی مایکروسافت برای به‌روزرسانی Windows 10 Business به درستی اعلام نکرد کدام یک از این قابلیت‌ها در به‌روزرسانی Windows 10 Anniversary به دست کاربران می‌رسند. قرار است این به‌روزرسانی ژوئیه ۲۰۱۶ انجام شود. در عوض، لیستی از قابلیت‌های جدید در یک پیش‌نمایش عمومی عرضه شده است که پیش‌بینی …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، برنامه زمانی مایکروسافت برای به‌روزرسانی Windows 10 Business به درستی اعلام نکرد کدام یک از این قابلیت‌ها در به‌روزرسانی Windows 10 Anniversary به دست کاربران می‌رسند. قرار است این به‌روزرسانی ژوئیه ۲۰۱۶ انجام شود.

در عوض، لیستی از قابلیت‌های جدید در یک پیش‌نمایش عمومی عرضه شده است که پیش‌بینی می‌شود در به‌روزرسانی Anniversary به دست کاربران برسد. البته برخی دیگر از قابلیت‌ها وجود دارد که احتمال می‌رود در به‌روزرسانی امسال در اختیار کاربران قرار نگیرد.

به‌روزرسانی بزرگ بعدی برای ویندوز ۱۰ مایکروسافت Redstone 2 نام دارد که پیش‌بینی می‌شود در بهار ۲۰۱۷ انجام شود.

در لیست «پیش‌نمایش عمومی» به برخی افزونه‌ها برای مرورگر اینترنتی Edge اشاره شده است که اعضای گروه Insiders هم‌اکنون در حال آزمایش آن هستند. همچنین قابلیت‌های جدید برای Enterprise Data Protection برای اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها در جهت سازگاری با سیستم‌های Hello و Passport عرضه خواهد شد.

مدیران مایکروسافت همچنین به Enterprise Data Protection نیز اشاره کردند. این فناوری برای رمزگذاری داده‌ها و اپلیکیشن‌های سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در جریان جداسازی و ادغام داده‌ها به کار گرفته شود. این فناوری نخستین بار اوایل سال گذشته عرضه شد و ورد نسخه عمومی آن به بازار دو بار با تاخیر مواجه شد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا