فکر می‌کنم پرسپولیس از داوری بیشتر ضربه خورد تا ملوان

موبنا – پرسپولیس برد شیرینی را در انزلی به دست آورد. بله؛ واقعا برد شیرینی بود و من خودم را آماده یک تساوی تلخ می‌کردم و منتظر این بودم تا در بازی‌های آینده به فکر کم‌کردن امتیازات باشیم ولی در دقایق پایانی تیم پاداش برتری خود را گرفت و توانستیم در آخرین دقایق به پیروزی …

موبنا – پرسپولیس برد شیرینی را در انزلی به دست آورد.
بله؛ واقعا برد شیرینی بود و من خودم را آماده یک تساوی تلخ می‌کردم و منتظر این بودم تا در بازی‌های آینده به فکر کم‌کردن امتیازات باشیم ولی در دقایق پایانی تیم پاداش برتری خود را گرفت و توانستیم در آخرین دقایق به پیروزی دست پیدا کنیم.

پرسپولیس در این بازی نتوانست موقعیت‌های زیادی را روی دروازه ملوان ایجاد کند.
من این صحبت را کمی قبول دارم اما با آن موافق نیستم ما در همان دقایق ابتدایی گل زدیم ولی خیلی زود نتیجه مساوی شد و در ادامه بازی موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم که اگر یکی از آنها گل می‌شد دیگر این مشکلات را نداشتیم که تا پایان بازی منتظر بمانیم مانند صحنه تک‌به‌تک طارمی یا موقعیتی که رامین رضاییان از دست داد.

ملوان اعتقاد داشت داوری به شدت به نفع پرسپولیس بود.
من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس این بازی را واگذار می‌کرد یا حتی با تساوی از بازی خارج می‌شد به خاطر اشتباهات داوری بود و فکر می‌کنم پرسپولیس از داوری بیشتر ضربه خورد تا ملوان.

الکساندر لوبانف را در این بازی چطور دیدید؟
فکر می‌کنم که نه‌تنها من بلکه خود برانکو و حتی کارشناسان دیگر هم نتوانند در مورد این بازیکن صحبت کنند و درباره این بازی نظر بدهند زیرا لوبانف در بازی برابر ملوان هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداد و حتی یک شیرجه در بازی نزد که بخواهیم او را آنالیز کنیم.

برای داربی کدام دروازه‌بان را می‌خواهید استفاده کنید؟
الان نمی‌توان در این مورد صحبت کرد و لوبانف هم در بازی برابر ملوان محک جدی نخورد و باید دید تا در این هفته کدام دروازه‌بان عملکرد بهتری را در تمرینات از خود به نمایش خواهد گذاشت و آن وقت بعد از مشورت با برانکو به جمع‌بندی خواهیم رسید.

می‌گویند که لوبانف نتوانسته کمک زیادی به پرسپولیس بکند.
من در این مورد چیزی نمی‌توانم بگویم اما لوبانف زمانی که به پرسپولیس آمد از لحاظ بدنی کمی مشکل داشت ولی سعی و تلاش کرد تا خودش را به شرایط خوب برساند و در چند بازی هم به میدان رفت و عکس‌العمل بدی هم نداشت و به نوبه خودش به تیم کمک کرد.

 منبع: آی اسپورت 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا