معمای بازی سپاهان؛ چرا فخرالدینی بازی نکرد؟

موبنا – پس از آنکه ترکیب آبی پوشان تهرانی برای دیدار با سپاهان مشخص شد خیلی ها از بیرون ماندن میلاد فخرالدینی متعجب شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که فخرالدینی گزینه اصلی استقلال برای بازی در پست دفاع راست در دیدار با سپاهان و بازی های قبلی بود. این اتفاق ناراحتی خود فخرالدینی …

موبنا – پس از آنکه ترکیب آبی پوشان تهرانی برای دیدار با سپاهان مشخص شد خیلی ها از بیرون ماندن میلاد فخرالدینی متعجب شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که فخرالدینی گزینه اصلی استقلال برای بازی در پست دفاع راست در دیدار با سپاهان و بازی های قبلی بود. این اتفاق ناراحتی خود فخرالدینی را هم به همراه داشت.
حال این سوال مطرح است که چرا دفاع اصلی استقلال در دیدارهای گذشته در مسابقه ماقبل دربی نیمکت نشین شد؟ در همین زمینه عنوان شده که چون فخرالدینی در تمرینات ماقبل دیدار دیروز در ارسال ها به دلیل کمی مصدومیت خوب عمل نمی کرده با نظر پرویز مظلومی در بازی با سپاهان به او استراحت دادند تا برای دربی مشکلی نداشته باشد.
از سوی دیگر عنوان شده که مظلومی برای آنکه فخرالدینی که فوتبالیستی گاها خشن و بی احتیاط است برابر سپاهان کارت قرمز نگیرد به او بازی نداده است.
براساس این گزارش باید میلاد فخرالدینی را با تمام ابهاماتی که نیمکت نشینی اخیرش داشته است جزو نفرات اصلی دربی جمعه دانست.

 منبع: کاپ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا