استیماچ دیشب ۱۰دقیقه گریه کرد

موبنا – اصغر باقریان درباره دیدار دیشب سپاهان مقابل استقلال و عملکرد خوب تیم اصفهانی اظهار داشت: سپاهان نه تنها در بازی دیشب بلکه در خیلی از بازی های این فصل خوب بازی کرده است. شما اگر توجه کرده باشید ما در مقابل تیم هایی مثل پرسپولیس، سایپا، صبا و … نمایش قابل قبولی داشتیم …

موبنا – اصغر باقریان درباره دیدار دیشب سپاهان مقابل استقلال و عملکرد خوب تیم اصفهانی اظهار داشت: سپاهان نه تنها در بازی دیشب بلکه در خیلی از بازی های این فصل خوب بازی کرده است. شما اگر توجه کرده باشید ما در مقابل تیم هایی مثل پرسپولیس، سایپا، صبا و … نمایش قابل قبولی داشتیم اما عواملی دست به دست هم داد تا نتوانیم نتیجه مورد نیاز را کسب کنیم.
در۱۵بازی اخیر باید ۱۳بازی را می بردیم
وی در ادامه افزود: حتی تیم های بالای جدولی در بازی های خودشان حدود چهاریا پنج موقعیت گل خطرناک خلق می کنند اما ما در اکثر بازی ها حدود ۱۰ الی ۱۵ موقعیت صددرصد روی دروازه رقبا به وجود می آوریم اما نتیجه ای ندارد. به جرات می گویم در ۱۵ بازی اخیر سپاهان باید در ۱۳ بازی به پیروزی می رسید.
مدیرعامل سپاهان درباره علت اصلی عدم نتیجه گیری این تیم بیان داشت: فکر می کنم استرس و فشار روحی و روانی که روی بازیکنان ما وجود دارد مانع از این می شود که آنها هنگام زدن ضربات آخر دقت لازم را داشته باشند. در حالت طبیعی خیلی از این موقعیت ها تبدیل به گل می شود. البته مسایلی مثل مشکلات داوری هم در این بین تاثیرگذار بوده است اما باز هم ما باید چاره ای برای حل این اتفاقات فوتبالی و بعضا غیرفوتبالی بیاندیشیم.
استیماچ ۱۰ دقیقه در رختکن گریه کرد و من آرامش کردم
وی درباره صحبت های ایگور استیماچ در نشست مطبوعاتی پس از بازی سپاهان و استقلال که گفته بود فشار بسیار زیادی را تحمل می کند و برای ادامه کار یا جای او خواهد بود یا جای بازیکنان حاشیه ساز، گفت: گاها انسان در لحظه های سخت جملاتی را بر زبان می آورد که ممکن است درست نباشد و تنها از روی عصبانیت گفته شده باشد. این را برای اولین بار است که می گویم؛ استیماچ بعد از پایان بازی دیشب ۱۰ دقیقه در رختکن گریه کرد و من خودم شخصا او را آرام کردم. اگر دقت کنید در کنفرانس بعد از بازی دیشب چشمان او قرمز بود. سعی کردم به او روحیه بدهم چرا که کنترلش را از دست داده بود.
نمی توانم خیلی از مسائل روز قبل از بازی را باز کنم
باقریان درباره اتفاقات روز قبل از بازی با استقلال و صحبت های نویدکیا مبنی بر اینکه اگر تیم با ترکیب مورد علاقه او به زمین نرود اجازه بازی کردن را به آنها نمی دهد؛ اذعان داشت: متاسفانه نمی توانم خیلی از مسایل را باز کنم اختلاف نظر همیشه وجود داشته است اما فشار ناشی از عدم نتیجه گیری باعث می شود از شرایط عادی خارج شویم. می خواهیم اختلافات داخلی باشگاه را در خانواده خودمان حل کنیم. سعی کردیم بعد از اتفاقات روز قبل از بازی با استقلال جو تیم را آرام کنیم که همین کار هم صورت پذیرفت. شما اثری از استرس و فشار روحی و روانی در بازی بچه ها مقابل استقلال مشاهده نکردید. در حالی که بازی کردن جلوی تیم هایی مثل استقلال که از حمایت هوادارانش برخوردار است بسیار مشکل است و هر لحظه امکان دارد تیم از هم بپاشد.
حرمت مربی و بازیکن باید حفظ شود
وی درباره واکنش باشگاه سپاهان به این رفتار نویدکیا و همچنین صحبت های استیماچ مبنی بر اینکه یکی از بین این دو نفر باید در سپاهان باقی بماند؛ تصریح کرد: ابتدا باید بگویم که نگه داشتن احترام و حرمت افراد برای من بسیار مهم است و هرکسی در جایگاه خودش قابل احترام است. باید سعی کنیم همیشه حرمت مدیر، مربی و بازیکن را حفظ کنیم. اما درباره مشکلات به وجود آمده راه حل اول و معقول این است که شرایط را طوری مهیا کنیم که دوباره صمیمیت بین افراد به وجود بیاید و اگر نشد راه حل دیگراین است که با توجه به بحث های قانونی که وجود دارد تصمیم گیری در این باره را انجام می دهیم.
به زودی جلسه ای با استیماچ و شاید نویدکیا برگزار کنم
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره علت برگزار نشدن جلسه امروزش با استیماچ، تاکید کرد: من دیشب خیلی دیر به اصفهان رسیدم و امروز هم کارهایی داشتم که نتوانستم این جلسه را برگزار کنم اما به زودی جلسه ای با حضور او و شاید نویدکیا برگزار شود تا درباره مشکلات به وجود آمده صحبت کنیم. در ضمن قرار است فردا جلسه ای را کمیته فنی و همچنین اعضای هیات مدیره انجام دهند و درباره نتایج اخیر تیم صحبت کنند و ببینیم که باید در نهایت چه اقدامی انجام دهیم.
استیماچ تا پایان فصل می ماند
وی درباره احتمال برکناری ایگور استیماچ در جلسه فردا بیان داشت: تا الان که با شما صحبت می کنم اعتقاد من و اعضای هیات مدیره این است که تا پایان فصل تغییری در راس کادر فنی صورت نگیرد اما ممکن است در جلسه فردا صحبت هایی مطرح شود با این حال بعید می دانم بحث برکناری استیماچ به میان بیاید و او ماندنی است.
شایعه درباره مبلغ جریمه عقیلی کذب است
مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره شایعه مطرح شده مبنی بر اینکه رای اعلامی باشگاه سپاهان به هادی عقیلی این بوده که او کل قرارداد فصل بعد خودش را که مبلغی در حدود یک میلیاردو ۳۰۰میلیون تومان است را باید به باشگاه ببخشد؛ اظهار داشت: نه من این مساله را کاملا تکذیب می کنم رای های کمیته انضباطی باید طبق قاعده و قانون باشد و درخواست چنین مبالغی خلاف قوانین است. متاسفانه به دلیل بازی های فشرده ای که در این روزها داریم و هرچهار روز یک بار باید به مصاف رقیبان برویم نتوانستیم تصمیم گیری نهایی را درباره هادی عقیلی انجام دهیم. انشاالله به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.
برای اعزام به عمان مشکل داریم
باقریان در پایان در پاسخ به این سوال که باشگاه سپاهان مشکل مالی برای اعزام تیم به عمان جهت بازی با نماینده عربستان دارند یا خیر، گفت: متاسفانه ما هم مثل بقیه باشگاه ها دچار مشکل هستیم اما سخت در تلاشیم تا منابع مالی فراهم کنیم برای اینکه تیم جهت رقابت با نماینده عربستان مشکلی از این بابت نداشته باشد.

 منبع: کاپ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا