با مولسکین هوشمند یادداشت کنید!

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – حتی در عصر دیجیتالی امروز گاهی مواقع عدم استفاده از قلم و کاغذ دشوار به نظر می رسد زیرا کار کردن با آنها راحت و بی دردسر است و نیازی به باز کردن اپلیکیشن یا کار خاص دیگری ندارید. اما این مساله روی دیگری نیز دارد زیرا همان گونه که …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – حتی در عصر دیجیتالی امروز گاهی مواقع عدم استفاده از قلم و کاغذ دشوار به نظر می رسد زیرا کار کردن با آنها راحت و بی دردسر است و نیازی به باز کردن اپلیکیشن یا کار خاص دیگری ندارید. اما این مساله روی دیگری نیز دارد زیرا همان گونه که اشاره شد ما در دنیایی دیجیتال زندگی می کنیم و گاهی اوقات نیاز داریم آن چه را سریع یادداشت کرده ایم به صورت دیجیتالی درآوریم. اسکنرها می توانند به ما در این زمینه کمک کنند اما آیا راه حلی که بهترین های هر دو دنیا را در اختیار ما قرار دهد، وجود دارد؟
1

2
خوشبختانه پاسخ پرسش مطرح شده مثبت است و می توانید نگاهی به مجموعه نوشت افزار هوشمند مولسکین بیندازید. اساس این ابزار ساده است: کاربر از یک قلم ویژه برای نوشتن در یک دفتر یادداشت ویژه که به نام «لوح کاغذی» شناخته می شود، استفاده می کند و هر آن چه می نویسد یا می کشد فورا به یک اپلیکیشن گوشی هوشمند منتقل می شود.
3

4
محصول جدید مولسکین استفاده از اسکنر را منتفی می کند و اگرچه مفهومی جدید محسوب نمی شود اما نخستین مجموعه ای است که این شرکت بدون همکاری با شرکتی دیگر طراحی و تولید کرده است. دفتر یادداشت این مجموعه دارای شبکه ای نامرئی است که به نام NCode شناخته می شود و موقعیت مکانی که در حال یادداشت روی آن هستید را شناسایی می کند. قلم این مجموعه نیز دارای یک دوربین است که هر زمان نوک کاغذ را لمس می کند یک عکس می گیرد.
5

6
سپس، اطلاعات از طریق بلوتوث به اپلیکیشن اختصاصی این مجموعه به نام Neo Notes انتقال می یابد. روند انتقال به خوبی و سریع صورت می گیرد و آن چه یادداشت می کنید به طور همزمان در گوشی هوشمند نمایش داده می شود.
7
هنگامی که قلم این مجموعه با گوشی هوشمند جفت نشده است به تنهایی می تواند یک هزار صفحه یادداشت را ذخیره کند. مجموعه نوشت افزار هوشمند مولسکین برچسب قیمت ۱۹۹ دلاری را یدک می کشد و هر دفتر یادداشت اضافی ۳۰ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا