آتش زدن جنگل برای گرفتن عکس سلفی

موبنا – شخصی که به عمد حریق ایجاد کرده تا «سلفی» بگیرد به ۲۰ سال زندان و ۶۰ میلیون دلار جریمه محکوم شد. با توجه به گفته‌های «دیو استیونسون»(Dave Stevenson)، معاون دادستان منطقه، «وین آلن هانتسمن»(Wayne Allen Huntsman) اهل کالیفرنیا که برای گرفتن عکس «سلفی» یک آتش‌سوزی عظیم ایجاد کرده در دادگاه گفت: “من به …

موبنا – شخصی که به عمد حریق ایجاد کرده تا «سلفی» بگیرد به ۲۰ سال زندان و ۶۰ میلیون دلار جریمه محکوم شد.

با توجه به گفته‌های «دیو استیونسون»(Dave Stevenson)، معاون دادستان منطقه، «وین آلن هانتسمن»(Wayne Allen Huntsman) اهل کالیفرنیا که برای گرفتن عکس «سلفی» یک آتش‌سوزی عظیم ایجاد کرده در دادگاه گفت: “من به کاری که کردم اعتراف می‌کنم چون من مرتکب آن شدم”.

این آتش‌سوزی نزدیک به ۱۰۰ هزار جریب (۴۰ هزار هکتار) جنگل و زمین، حداقل یک دوجین خانه و هزاران آواره از ساکنان شمال کالیفرنیا که از جنوب غربی منطقه دریاچه تاهو رفت‌و آمد می‌کنند،‌ نابود کرده است.

«وین آلن هانتسمن» روز جمعه در دادگاه به سه فقره ایجاد آتش سوزی که باعث شد در فضای مجازی از او به عنوان «پادشاه آتش»(King Fire) یاد شود اعتراف کرد.

اگر چه در ابتدا «هانتسمن» اتهامات وارد شده را تکذیب می‌کرد اما او به دادگاه گفت که از کاری که انجام داده پشیمان است و چند بار روند دادرسی به دلیل گریه او قطع شد.

«پادشاه آتش» (King Fire) که ۳۹ ساله است در دادگاه گفت: “من هر شب برای قربانیان احتمالی و ضرری که به آنها زدم گریه می‌کنم”.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی، آتش به سرعت در ۱۳سپتامبر آغاز شد و از طریق جنگل ملی «الدورادو» (El Dorado) به دامنه کوه‌های «سیرا» (Sierra) در «نوادا» مرکزی رسید و ۲۷ روز ادامه داشت.

دادستان‌ها گفتند که «هانتسمن» از صحنه‌های آتش‌سوزی فرار می‌کند و با یک شکارچی مواجه می‌شود و او به شکارچی تصاویر و فیلم‌هایی نشان می‌دهد که او را در میان شعله‌های آتش نشان می‌دهد و فریادزنان می‌گوید:”گوش کن، آتش در اطراف من است”.

این ویدئو که توسط دفتر دادستانی به عنوان مدرک ارائه شد به گفته دادستان توسط شکارچی و از روی نسخه اصلی کپی شده بود و همین ویدئو منجر به دستگیری «هانتسمن» چند روز بعد از حادثه شد.

 منبع:تسنیم  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا