کارد آشپزخانه بین ۲ دوست خون به راه انداخت +تصاویر

موبنا – رسیدگی به این پرونده از ظهر هجدهم دی ماه ۹۲ به دنبال انتقال دو پسر زخمی به بیمارستان فیاض بخش در دستور کار پلیس قرار رفت. شواهد نشان می داد دو رفیق در ساختمانی نیمه کاره در آزادشهر با هم درگیر شده و با چاقو به جان یکدیگر افتاده اند. ساعتی از انتقال …

موبنا – رسیدگی به این پرونده از ظهر هجدهم دی ماه ۹۲ به دنبال انتقال دو پسر زخمی به بیمارستان فیاض بخش در دستور کار پلیس قرار رفت. شواهد نشان می داد دو رفیق در ساختمانی نیمه کاره در آزادشهر با هم درگیر شده و با چاقو به جان یکدیگر افتاده اند. ساعتی از انتقال پسران جوان به بیمارستان نگذشته بود که غلامرضا ۲۳ساله به خاطر شدت جراحات روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد و محمد رسول که تحت درمان قرار گرفته بود به جنایت اعتراف کرد و بازداشت شد.

محمد رسول دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت: با توجه به درخواست مادر قربانی که قبلا آن را مطرح کرده است برای محمدرسول حکم قصاص می خواهم.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و غلامرضا از سالها پیش با هم دوست بودیم. ۱۰ ماه بود که در یک ساختمان نیمه کاره با هم کار می کردیم.اما قبلا غلامرضا با پدرم درگیر شده بود و دل خوشی از پدر و برادر بزرگم که به تازگی فوت کرده بود نداشت.آن روز سر سفره ناهار نشسته بودیم که غلامرضا حرف های گذشته را پیش کشید و به پدر و برادرم ناسزا گفت. من به او اعتراض کردم که با هم درگیر شدیم.او می خواست با کارد آشپزخانه که سر سفره بود به من حمله کند که من زودتر چاقو را برداشتم و یک ضربه به شکم او زدم.

وی ادامه داد: چون غلامرضا قوی هیکل بود چاقو را خودش از شکمش بیرون کشید و سه ضربه به صورت و پهلوی من زد.از سر و صدای ما همسایه ها وارد ساختمان شدند و ما را به بیمارستان رساندند اما غلامرضا در بیمارستان جان سپرد.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت باور کنید من قصد کشتن او را نداشتم و فقط از ترسم با چاقو به او ضربه زدم. من حالا شرمنده خانواده او هستم و تقاضای بخشش دارم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و محمد رسول را به قصاص محکوم کرد.
کارد آشپزخانه بین 2 دوست خون به راه انداخت

کارد آشپزخانه بین 2 دوست خون به راه انداخت1

کارد آشپزخانه بین 2 دوست خون به راه انداخت2

 منبع:رکنا  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا