چهره این جسد را شناسایی کنید + عکس

موبنا – با وجود اعتراف قاتلان هنوز صاحب جسد شناسایی نشده است تا خانواده اش نوع مجازات را از دادگاه تقاضا کنند. ساعت ۱۴:۳۰ ٢٤ اردیبهشت ماه سال٨٥ ماموران کلانتری ١١٨ ستارخان در جریان پیدا شدن جسد پسر جوانی در ساختمان نیمه ساخته قرار گرفتند و تیم های جنایی و بازپرس هنرمند در صحنه حاضر …

موبنا – با وجود اعتراف قاتلان هنوز صاحب جسد شناسایی نشده است تا خانواده اش نوع مجازات را از دادگاه تقاضا کنند.

ساعت ۱۴:۳۰ ٢٤ اردیبهشت ماه سال٨٥ ماموران کلانتری ١١٨ ستارخان در جریان پیدا شدن جسد پسر جوانی در ساختمان نیمه ساخته قرار گرفتند و تیم های جنایی و بازپرس هنرمند در صحنه حاضر شدند.

کارآگاهان با حضور در ساختمان نیمه کاره واقع در فلکه دوم صادقیه با سناریوی وحشتناکی روبرو شدند و با توجه به ناشناس بودن جسد تحقیقات از کارگران آغاز شد.

ماموران در این مرحله پی بردند که کارگرها زمانیکه شن های روی چاه را کنار زده اند با جسد پسر جوان روبرو شده اند.

تیم پلیسی در بازجویی از کارگرها به ٢ تن از آنها مظنون شدند و پس از دستگیری شیر محمد ٢٣ ساله و صفی مراد ٢٥ ساله راز جنایت پنهان فاش شد.

شیر محمد در اعترافاتش گفت: در خیابان با پسر جوانی آشنا شدیم ابتدا او را به بهانه قمار به داخل ساختمان در حال ساخت کشاندیم اما وقتی پی برد که قصد داریم او را هدف نیت شوممان قرار دهیم با ما درگیر شد و همین کافی بود تا او را خفه کنیم.

صفی مراد نیز در ادامه گفت: قصد داشتیم جسدش را داخل چاه بیندازیم به همین خاطر دست و سرش را بریدیم و جسد را داخل چاه انداختیم.

تحقیقات در حالیکه هویت مقتول به دست نیامده بازسازی صحنه جنایت در اداره ١٠ پلیس آگاهی صورت گرفت.

بنا به این گزارش: بازپرس سیفی با توجه به ناشناس بودن مقتول خواستار چاپ عکس جسد مقتول شد تا کسانیکه اطلاعی از وی دارند به دادسرای امورجنایی یا اداره ١٠ پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا