طراحی اتومبیل‌های جدید BMW با عینک واقعیت مجازی HTC Vive

موبنا، میثم لطفی – شرکت خودروسازی BMW اعلام کرد با عینک واقعیت مجازی و HTC Vive سازگاری پیدا کرده است تا از این فناوری در راستای چرخه طراحی و توسعه اتومبیل‌های جدید خود استفاده کند. به گفته این شرکت آلمانی، واقعیت مجازی در گذشته نیز برای توسعه اتومبیل‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، ولی هم‌اکنون …

موبنا، میثم لطفی – شرکت خودروسازی BMW اعلام کرد با عینک واقعیت مجازی و HTC Vive سازگاری پیدا کرده است تا از این فناوری در راستای چرخه طراحی و توسعه اتومبیل‌های جدید خود استفاده کند.

به گفته این شرکت آلمانی، واقعیت مجازی در گذشته نیز برای توسعه اتومبیل‌ها مورد استفاده قرار گرفته است، ولی هم‌اکنون محدودیت‌های این فناوری از میان برداشته شده است و می‌توان به صورت تخصصی از آن بهره برد.

BMW (2)

با عینک واقعیت مجازی HTC Vive شرکت BMW می‌تواند علاوه طراحی شکل ظاهری اتومبیل، قابلیت‌ها و امکانات بیشتری را داخل آنها در نظر بگیرد.

شرکت BMW تصمیم دارد از این عینک واقعیت مجازی برای طراحی و توسعه سری اتومبیل‌های برقی خود استفاده کند. در بیانیه این شرکت خودروسازی گفته شد: «به کارگیری فناوری‌های الکترونیکی مصرفی می‌تواند در شرکت‌های صنعتی بزرگ هم کاربرد داشته باشد و انعطاف بیشتری را در اختیار آنها بگذارد. عینک واقعیت مجازی به ما امکان می‌دهد فرآیند طراحی و اصلاح خودروها را به راحتی انجام دهیم. در این فرآیند توسعه‌دهندگان از سراسر جهان به راحتی می‌توانند با ما همکاری کنند».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا