تصاویر و مشخصات دقیق اچ تی سی ۱۰ فاش شد

موبنا – تاکنون مشخصات فنی مختلفی از این دستگاه لو رفته‌ اما حالا به خوبی می‌دانیم که این دستگاه از نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع Super-LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. اچ‌تی‌سی به تازگی دکمه خانگی را به دستگاه‌های هوشمند خود اضافه کرده است که حالا در این پرچم‌دار نیز شاهد حضور آن …

موبنا – تاکنون مشخصات فنی مختلفی از این دستگاه لو رفته‌ اما حالا به خوبی می‌دانیم که این دستگاه از نمایشگری ۵.۲ اینچی از نوع Super-LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. اچ‌تی‌سی به تازگی دکمه خانگی را به دستگاه‌های هوشمند خود اضافه کرده است که حالا در این پرچم‌دار نیز شاهد حضور آن خواهیم بود. این دکمه خانگی به عنوان حسگر اثر انگشت می‌تواند برای کاربر عمل کند. در شایعاتی که حالا به گوش می‌رسد، حسگر اثر انگشت در کمتر از ۰.۲ ثانیه قفل صفحه را باز می‌کند.

htc-10

مدل استاندارد پرچم‌دار اچ‌تی‌سی از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ با ۴ گیگابایت حافظه رم، در کنار ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار است. دوربین HTC 10 به f/1.8 با OIS و رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل مجهز شده و می‌تواند تصاویر RAW ثبت کند و ویدیو‌های ۴K با صدا‌ی استریو ۲۴ بیتی ضبط کند.

اچ‌تی‌سی همچنین از دوربین f/1.8 با رزولوشن ۵ مگاپیکسل در بخش جلو استفاده کرده که از لرزشگیر نوری تصاویر نیز استفاده می‌کند. این دستگاه از USB 3.1، فناوری شارژ سریع ۳.۰ و USB نوع C نیز پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری این دستگاه نیز ۳۰۰۰ میلی آمپر است.

نوشته های مشابه

زمان زیادی تا رونمایی رسمی از جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی باقی نمانده و به زودی می‌توانیم ظاهر اصلی و مشخصات فنی تایید شده این دستگاه را مشاهده کنیم.

 منبع: زومیت | نویسنده: امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا