پهپاد بساز، کد بنویس!

موبنا – کودرون (CoDrone) نام محصول جدیدی است که یادگیری برنامه‌نویسی را با اجرای عملی کدهای نوشته شده ترکیب می‌کند. کودرون یک بسته سخت‌افزاری است که کاربر می‌تواند با استفاده از دستورالعمل موجود، قطعات موجود در آن را مونتاژ کرده و پهپادی ساده بسازد. اما این تازه آغاز کار است! کودرون این امکان را به …

موبنا – کودرون (CoDrone) نام محصول جدیدی است که یادگیری برنامه‌نویسی را با اجرای عملی کدهای نوشته شده ترکیب می‌کند. کودرون یک بسته سخت‌افزاری است که کاربر می‌تواند با استفاده از دستورالعمل موجود، قطعات موجود در آن را مونتاژ کرده و پهپادی ساده بسازد. اما این تازه آغاز کار است!

کودرون این امکان را به کاربر می‌دهد تا عملکرد پهپاد خود را از طریق کدنویسی تعریف کند. به‌این‌ترتیب کاربر می‌تواند کارکردهای مختلفی نظیر دنبال کردن یک مسیر مشخص، عبور از موانع یا اقداماتی دیگر را بنویسد و برای اجرا به پهپاد بدهد. یکی از ویژگی‌های جالب این محصول، وجود شبکه اجتماعی ویژه‌ای است که هر کاربر می‌تواند ضمن دریافت فیلم‌های آموزشی مربوط به این پهپاد، با دیگر کاربران تعامل داشته باشد و کدهای ویژه‌ای را که نوشته با آنها به اشتراک بگذارد.

 منبع: جام جم کلیک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا