سرپرست استقلال: برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه می‌دهیم

موبنا – سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه حضور این تیم در بالای جدول از ابتدای فصل قابل تقدیر است، گفت: ما برای دربی پاداش ویژه ای در نظر می گیریم تا بازیکنان انگیزه بالایی داشته باشند. بهرام افشارزاده درباره دیدار روز یکشنبه آبی پوشان گفت: در ابتدا وظیفه خودم می دانم که از حضور …

موبنا – سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه حضور این تیم در بالای جدول از ابتدای فصل قابل تقدیر است، گفت: ما برای دربی پاداش ویژه ای در نظر می گیریم تا بازیکنان انگیزه بالایی داشته باشند.

بهرام افشارزاده درباره دیدار روز یکشنبه آبی پوشان گفت: در ابتدا وظیفه خودم می دانم که از حضور پرشور هواداران در ورزشگاه تشکر کنم. با توجه به اینکه این دیدار در وسط هفته برگزار می شد این استقبال بسیار چشمگیر بود و از همه هوادارانی که برای حمایت از استقلال خود را به ورزشگاه رساندند، تشکر می کنم.

وی ادامه داد: اکنون زمان انتقاد کردن از تیم نیست و در فاصله پنج بازی تا پایان فصل ما باید به مانند گذشته از استقلال حمایت کنیم. تیم ما در این مدت مصدومان زیادی داشته است و در بازی روز گذشته روزبه چشمی و محسن کریمی که در این فصل تاثیر گذار بودند را در اختیار نداشتیم و مشخصا این اتفاقات به روند خوب هر تیمی ضربه می زند اما با وجود این مشکلات ما همچنان در فاصله یک امتیازی صدر هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال با تمجید از عملکرد استقلالی ها، تصریح کرد: استقلال در فصل جاری از ابتدا تا به امروز جز تیم های بالا نشین جدول بوده است و نباید این عملکرد بی نظیر را فراموش کرد. همچنین ما در فینال حذفی حضور داریم و فاصله ما تا صدر جدول تنها یک امتیاز است که نشان می دهد نا امیدی معنا ندارد.

افشارزاده در پایان گفت: در جلسه با اعضای هیات مدیره برای برد در دربی پاداش ویژه ای را تصویب خواهیم کرد تا انگیزه آنها برای این دیدار دو چندان شود و با آرامش خاطر وارد زمین مسابقه شوند.

 منبع: عصرایران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا