طراحی ماشین پلیس‌هایی که به سادگی شناسایی نمی‌شوند

موبنا – به گزارش تکاریس، شرکت فورد چراغ گردان خاصی را برای خودروهای شاسی بلند جدید خود طراحی کرده که به سادگی قابل شناسایی نیستند و با طراحی خاصی بر روی بدنه و شیشه اتومبیل گنجانده شده اند. این چراغ های که به شکل میله های دراز منعکس کننده نور طراحی شده اند در طراحی …

موبنا – به گزارش تکاریس، شرکت فورد چراغ گردان خاصی را برای خودروهای شاسی بلند جدید خود طراحی کرده که به سادگی قابل شناسایی نیستند و با طراحی خاصی بر روی بدنه و شیشه اتومبیل گنجانده شده اند.
FL7125916_POLI_Utl_34FrntDrvrLot_mj

این چراغ های که به شکل میله های دراز منعکس کننده نور طراحی شده اند در طراحی بدنه و داخل خودرو ادغام شده اند و تنها یکی از آنها که بر روی شیشه جلوی اتومبیل نصب می شود قابل دیدن است.
FL7137016_POLI_Utl_DdFrntVisorLights_mn
در نتیجه افرادی که از بیرون این خودروها را مشاهده می کنند متوجه نمی شوند که با ماموران پلیس مواجه هستند و لذا نظارت و کنترل افراد ساده تر خواهد شد. این چراغ های هشداردهنده مزاحم دید سرنشینان خود نیز نمی شوند ولی در صورت روشن شدن از بیرون به خوبی قابل مشاهده هستند.
FL7126016_POLI_Utl_VisorLightsFromExt_mn
تولید انبوه این خودروها از سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد و مشخص نیست آیا پلیس آمریکا برنامه گسترده ای برای استفاده از این خودروها دارد یا خیر.
FL7126116_POLI_Utl_VisorLightFromInt_mn

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا