آخرین اچ‌تی‌سی با فناوری ثبت نوری تصاویر می‌آید

موبنا – به گزارش تک‌تایمز، در این ویدیو، اچ‌تی‌سی ادعا می‌کند که به صورت وسواسی در حال تکمیل کردن جزئیات نوری در دوربین کیفیت بالای گوشی HTC10 است که موجب شده طرفداران به این بیندیشند که این شرکت برای پرده‌برداری برنامه‌ریزی‌شده از گوشی‌های هوشمند خود در روز ۱۲ آوریل چه در چنته دارد. شایعه‌های جدید …

موبنا – به گزارش تک‌تایمز، در این ویدیو، اچ‌تی‌سی ادعا می‌کند که به صورت وسواسی در حال تکمیل کردن جزئیات نوری در دوربین کیفیت بالای گوشی HTC10 است که موجب شده طرفداران به این بیندیشند که این شرکت برای پرده‌برداری برنامه‌ریزی‌شده از گوشی‌های هوشمند خود در روز ۱۲ آوریل چه در چنته دارد.

شایعه‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کند که اچ‌تی‌سی برای اولین بار در جهان دوربین سلفی را با این خصوصیات که دوربین جلو، فناوری ثبت نوری تصویر را خواهد داشت، در HTC10 می‌سازد و از ویژگی‌های سنتی این گوشی هوشمند، تنها دوربین عقب آن است.

گروه تولید SmileBooth، که یک سرویس مختص تصاویر است، ظاهرا HTC10 را در اختیار گرفته و چندین تصویر که مدعی شده با استفاده از دوربین سلفی این گوشی‌ هوشمند گرفته شده را منتشر کرده است. این تصاویر از طریق حساب توئیتری کیشا باری منتشر شده که اغلب معروف به آزمایش کردن سرویس تصاویر این شرکت است.

در تصاویر منتشرشده همچنین ادعا شده که گوشی هوشمند HTC10 اولین دوربین سلفی OIS یا optical image stabilization یعنی دارای قابلیت ثبت نوری تصویر در جهان است و در تیزر ویدیویی که پیش از این برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده، از هشتگ powerof10 برای آن استفاده شده است.

نوشته های مشابه

اگرچه انتشار این تصاویر در توئیتر، قضاوت درباره کیفیت تصاویر را دشوار ساخته است، از این جهت که آیا این تصاویر واقعا با HTC10 گرفته شده‌اند و آیا دوربین جلوی این گوشی هوشمند واقعا فناوری ثبت نوری تصویر را دارد؟

دوربین جلوی گوشی‌های هوشمند از یک حقه و بازی تبدیل به یک ضرورت شده است، حتی اپلیکیشن‌های معروفی مثل اسنپ‌چت مشخصا دوربین‌های سلفی را مورد استفاده و کاربرد قرار می‌دهند. کسانی که معتاد تصاویر سلفی هستند، در مقایسه با سایر کاربران که از دوربین‌های جلو استفاده می‌کنند، از فناوری ثبت نوری تصویر استقبال می‌کنند، زیرا این فناوری منجر به گرفتن تصاویری با کیفیت بهتر می‌شود.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا