محور چالوس- کرج از ۸ صبح امروز بسته می شود

موبنا – عباسعلی نجفی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: این محور برای اجرای عملیات لق گیری سنگ های معلق کوه و احداث مانع برای جلوگیری از ریزش سنگ های معلق بسته شد. در تعطیلات نوروزی امسال به دلیل ریزش سنگ های معلق کوه محور کندوان ،به تعدادی خودروهای عبوری خسارت وارد شد …

موبنا – عباسعلی نجفی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: این محور برای اجرای عملیات لق گیری سنگ های معلق کوه و احداث مانع برای جلوگیری از ریزش سنگ های معلق بسته شد.

در تعطیلات نوروزی امسال به دلیل ریزش سنگ های معلق کوه محور کندوان ،به تعدادی خودروهای عبوری خسارت وارد شد و چند نفر از سرنشینان این خودروها نیز مصدوم شدند.

معاون راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران عملیات لق گیری و تثبیت سنگ کوه های محور کندوان را برای جلوگیری از ریزش و ایمنی جاده این محور ضروری دانست.

نجفی ازرانندگان خواست تا از محورهای هراز، سوادکوه و یا محور مازندران- گیلان- قزوین به عنوان طی مسیرهای جایگزین چالوس- کرج استفاده کنند.

پیش ازاین قرار بود محور چالوس- کرج ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه بر روی خودروهای عبوری برای عملیات راهسازی بسته شود که این برنامه کاری به روزهای ۲۳ و ۲۴ موکول شد.

استان مازندران ده هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد و از پنج محور کناره، کندوان؛ هراز؛ سوادکوه و کیاسر به پایتخت منتهی می شود و محورهای کندوان و هراز پرترافیک ترین محورهای کشور محسوب می شوند.

در نوروز سال جاری ۲۵ میلیون تردد در محورهای مازندران ثبت شد و این استان پس از تهران و البرز ، رتبه سوم را در تردد خودرویی به خود اختصاص داد.

 منبع:  ایرنا  

دکمه بازگشت به بالا