جواد رضویان زنگ «دپوتات» را به صدا درآورد

موبنا – آیین افتتاح نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری، شنبه ۲۱ فروردین با حضور جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما، در تالار ایوان شمس برگزار شد. در این مراسم جواد رضویان زنگ افتتاح نمایش را به صدا درآورد. به گزارش روابط عمومی، در این مراسم ابتدا اتابک نادری کارگردان این نمایش به سخنرانی …

موبنا – آیین افتتاح نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری، شنبه ۲۱ فروردین با حضور جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما، در تالار ایوان شمس برگزار شد. در این مراسم جواد رضویان زنگ افتتاح نمایش را به صدا درآورد.

به گزارش روابط عمومی، در این مراسم ابتدا اتابک نادری کارگردان این نمایش به سخنرانی پرداخت و گفت: بعد از وقفه‌ای ۱۹ ساله مجددا اقدام به کارگردانی تئاتر کرده‌ام. سال ۷۵ آخرین باری بود که کارگردانی تئاتر را تجربه کردم و بعد از آن به دلیل درگیر شدن در فعالیت‌های اداری و مدیریتی تئاتر دیگر فرصت کارگردانی تئاتر را نداشتم.

اتابک نادری در ادامه صحبت های خود افزود: می‌خواستم پس از سال‌ها دوری از حوزه اجرا و آغاز فعالیت مجدد، اثری را اجرا کنم که کمدی باشد، بخش طنزآمیز و کمدی آن معطوف به کلام نباشد. هدفم از این انتخاب اجرای کمدی محترمانه بر روی صحنه است.

جواد رضویان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از گروه اجرایی نمایش و حضور تماشاگران تئاتر درباره این نمایش گفت: بازگشت اتابک نادری در کسوت کارگردان به صحنه تئاتر را تبریک می‌گویم و امیدوارم نمایش خوبی را از این هنرمند به تماشا بنشینیم.من سال ها کنار اتابک نادری شاگردی کرده ام و امیدوارم نمایش”دپوتات” عیدی گروهی اجرایی به تماشاگران باشد

در ادامه این مراسم جواد رضویان زنگ افتتاح نمایش را به صدا درآورد و هنرمندان حاضر در مراسم، به رسم یادبود پوستر نمایش «دپوتات» را امضا کردند.

در آیین افتتاح دیشب، هنرمندانی مانند فقیهه سلطانی معصومه کریمی مارال فرجاد شاهین باباپور بهار ارجمند فرهاد بشارتی پویا امینی شهناز شهبازی علیرضا قرایی منش علی اوجیرویابختیاری مهدی لباف مریم معصومی . مریم خدارحمی . محمد خراط زاده . امیر احمد انصاری . هومن جوادی . امین ایمانی حمید شریف نیا.مهدی فرد قادری و.. حضور داشتند.

گفتنی است «دپوتات» اجراهای خود را از ۲۱ فروردین، ساعت ۲۰ در تالار ایوان شمس،با حضور بازیگرانی نظیر ماه‌چهره خلیلی، پندار اکبری، سامان دارابی، بهنام شرفی، سوسن پرور، یاشار نادری، قاسم روشنایی و اتابک نادری آغاز کرد.علاقه‌مندان به تماشای این نمایش، می‌توانند برای تهیه بلیت به ایران کنسرت مراجعه کنند.

 منبع: میزان  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا