ربودن شش پسر بچه توسط مرد سابقه‌دار

موبنا – چندی پیش مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن پسر ۱۰ ساله‌اش خبر داد. او به ماموران گفت: وضع مالی‌ خوبی ندارم و به همین دلیل چندین بار از نهادهای دولتی خیریه به من کمک شده است. امروز مردی حدودا ۴۰ ساله به سراغم آمد و درحالی که مقداری لباس …

موبنا – چندی پیش مرد جوانی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن پسر ۱۰ ساله‌اش خبر داد. او به ماموران گفت: وضع مالی‌ خوبی ندارم و به همین دلیل چندین بار از نهادهای دولتی خیریه به من کمک شده است. امروز مردی حدودا ۴۰ ساله به سراغم آمد و درحالی که مقداری لباس و یک گوشی تلفن همراه در دست داشت،خودش را نماینده یکی از نهادهای خیریه دولتی معرفی کرد ، از آنجایی که قبلا هم به من کمک شده بود، تصور کردم که مرد ناشناس هم یکی از خیرین است.

مرد به ظاهر خیر به من گفت که برای کمک به من و خانواده‌ام آمده است. بعد هم پیشنهاد داد که پسرم را به سینما ببرد، از آنجایی که به نظر فرد معقولی می‌آمد و همچنین کمک هم به ما کرده بود، با خواسته‌اش موافقت کردم اما چند ساعتی از رفتن آنها می‌گذرد و هنوز برنگشته‌اند. به سینما رفتم اما پسرم آنجا هم نبود، می‌ترسم بلایی سر پسرم آورده باشد.

به دنبال شکایت مرد جوان، تحقیقات برای دستگیری مرد ناشناس آغاز شد و در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان با شکایت‌های مشابه مواجه شدند. ۵ خانواده دیگر ناپدید شدن فرزندانشان را اعلام کرده بودند، ۵ خانواده‌ای که از نظر مالی وضعیت خوبی نداشتند. تمامی شکات از مرد خیری صحبت می‌کردند که خود را نماینده یکی از نهادهای خیریه دولتی معرفی کرده بود و به بهانه بردن بچه‌ها به سینما، ۵ پسر بچه دیگر را که حدودا ۱۰ ساله بودند، دزدیده بود.

با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم ویژه‌ای تشکیل شد و کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی استان خوزستان وارد عمل شدند. در نخستین گام، کارآگاهان به چهره نگاری متهم با کمک شکات این ماجرا پرداختند و با تطبیق چهره مرد ناشناس با آلبوم متهمان سابقه‌دار اداره آگاهی هویت مرد خیر قلابی برملا شد. بررسی‌ها نشان می‌داد، مرد ناشناس، به نام سیامک، ۳۸ سابقه کیفری در رابطه با آدمربایی، کلاهبرداری، اغفال و … دارد.

با به‌دست آمدن هویت متهم، کارآگاهان پلیس موفق شدند متهم را در یکی از شهرستا‌ن‌های استان خوزستان شناسایی و دستگیر کنند. در مخفیگاه متهم ۶ پسر بچه‌ای که با ترفند عجیب آنها را ربوده بود، پیدا شدند و به آغوش خانوده‌شان بازگشتند.

سرهنگ علی حاتمی، رئیس پلیس آگاهی استان خورستان در رابطه با این خبر به آنا گفت: متهم بچه‌ها را به بهانه تفریح با خودروی دربستی از شهرستان محل سکونتشان به محل شهرستان دیگری انتقال داده بود. تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه این متهم سابقه‌‌دار ادامه دارد.

 منبع:جام نیـوز  

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا