سری P9 هواوی با دوربین دوگانه لایکا رونمایی شد

موبنا، لیلا محمدنظامی – مدل های جدید سری P هواوی مجهز به لنز دوربین دوگانه شرکت آلمانی لایکا ست و استاندارد جدیدی در عکاسی با گوشی هوشمند را به ارمغان می آورد. لنزهای دوربین سری P9 شامل دو دوربین RGB و مونوکروم است که اولی برای عکاسی رنگ ها و دومی برای جزییات عکس در …

موبنا، لیلا محمدنظامی – مدل های جدید سری P هواوی مجهز به لنز دوربین دوگانه شرکت آلمانی لایکا ست و استاندارد جدیدی در عکاسی با گوشی هوشمند را به ارمغان می آورد.
لنزهای دوربین سری P9 شامل دو دوربین RGB و مونوکروم است که اولی برای عکاسی رنگ ها و دومی برای جزییات عکس در نظر گرفته شده است.
این دو دوربین رنگ، عمق و جزییات عکس را به طور فوق ای به تصویر می کشند. کاربران می توانند در سه حالت Standard، Vivid Colors و Smooth Colors فیلمبرداری کنند. همچنین با انتخاب حالت دوربین مونوکروم می توانند با کیفیت و جزییات بسیار بالا عکس های سیاه و سفید بگیرند. فناوری فوکوس هیبریدی با سرعت بالا، دیافراگم واید و فلش LED دوگانه از دیگر ویژگی های دوربین سری P9 است.
P9-01
به گفته هواوی، سری P9 شاهکاری از طراحی صنعتی و هنری است و از صفحه نمایش کلاس ۲.۵D، و لبه های برش خورده با الماس برخوردار است.
مدل P9 دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و P9 Plus دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Full HD است. هر دو گوشی به جدیدترین پردازنده ۶۴ بیتی Kirin 955 مجهز شده اند که این مدل قویترین پردازنده گوشی هوشمند در جهان به حساب می آید. از سوی دیگر، مدل P9 مجهز به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری و P9 Plus مجهز به باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر است که کاربران می توانند تنها با ۱۰ دقیقه شارژ ۶ ساعت بدون وقفه مکالمه کنند.
همچنین سری P9 از معماری آنتن مجازی سه گانه بهره مند شده که این فناوری برای کاربرانی طراحی شده که می خواهند با سرعت بالا و بدون هیچ نقص و قطعی از طریق وای فای به اینترنت متصل باشند.

P9-03
علاوه بر این سری P9 نیز از فناوری تشخیص اثر انگشت بهره برده است که امنیت بالایی را برای کاربران فراهم می کند. گفتنی است P9 در دو مدل با رم ۳ گیگابایت و حافظه ۳۲ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایت با حافظه ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد، اما P9 تنها در یک نسخه رم ۴ گیگابایت و حافظه ۶۴ گیگابایتی روانه بازار می شود. این سری از پرچمداران هواوی در ۱۶ آوریل همزمان در ۳۰ کشور جهان وارد بازار می شوند.
در مراسم رونمایی از سری P9 هواوی، اسکارلت یوهانسن بازیگر هالیوود و هنری کویل بازیگر معروف انگلیسی به عنوان سفرای این کالا معرفی شدند. همچنین دو عکاس آیکونیک یعنی ماری مک کارتنی و دیوید گاتنفلدر از شبکه نشنال جئوگرافیک و کند نست، رییس جاناتان نیوهاوس، آنیتا چنگ از مجله Vogue چین و آندرو کاهن و هلن الکساندر از اعضای هیات مدیره هواوی در این مراسم حضور داشتند.
ریچارد یو، مدیرعامل گروه کسب و کار هواوی در این مراسم با اشاره اینکه هواوی از اینکه بهترین تجربه عکاسی با گوشی را در اختیار کاربران سری P9 قرار میدهد بسیار هیجان زده است گفت: کاربران گوشی هوشمند در جهان سالانه میلیاردها عکس می گیرند و به همین دلیل ما فناوری عکاسی با گوشی رو دوباره بازاختراع کردیم و این تجربه با همکاری شرکت لایکا که بیش از ۱۰۰ سال رهبر دنیای تصویر بوده است میسر شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا