زمان افتتاح ایستگاه مترو شهر آفتاب و مسیرهای اتوبوسرانی برای حضور در نمایشگاه کتاب

موبنا – سید جعفر تشکری هاشمی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم در حوزه حمل و نقل ریلی توسعه خط ۱مترو در ضلع جنوبی است. وی در ادامه افزود: به همین منظور از ماه‌های گذشته ساخت ایستگاه‌ شهر آفتاب در دستور کار مترو تهران قرار گرفت و تجهیز و تکمیل ایستگاه در آستانه تکمیل شدن …

موبنا – سید جعفر تشکری هاشمی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم در حوزه حمل و نقل ریلی توسعه خط ۱مترو در ضلع جنوبی است.

وی در ادامه افزود: به همین منظور از ماه‌های گذشته ساخت ایستگاه‌ شهر آفتاب در دستور کار مترو تهران قرار گرفت و تجهیز و تکمیل ایستگاه در آستانه تکمیل شدن است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: با توجه به آغاز نمایشگاه کتاب ایستگاه مترو شهر آفتاب نیز در اوایل اردیبهشت ماه به بهره برداری می‌رسد و همزمان با آن مسافرگیری در این ایستگاه انجام می‌شود.

مسیرهای اتوبوسرانی برای حضور در «شهرآفتاب»

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران نیز از تمهیدات این سازمان جهت سهولت رفت و آمد بازدیدکنندگان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهرآفتاب خبر داد.

پیمان سنندجی با بیان اینکه ۵۰ اتوبوس به شهرآفتاب جهت رفت و آمد مردم برای بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اختصاص یافته است، گفت: این تعداد اتوبوس از ۶ مسیر انتخاب شده، بازدیدکنندگان را به شهرآفتاب می رساند.

وی درباره مسیرهای انتخاب شده اتوبوس ها برای جابجایی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران در شهرآفتاب افزود:

مسیر اول: میدان صنعت- بزرگراه شهید فضل الله نوری- میدان آزادی- بزرگراه آیت الله سعیدی- بزرگراه خلیج فارس، نمایشگاه شهر آفتاب.

مسیر دوم: میدان آزادی – بزرگراه آیت الله سعیدی- خلیج فارس، نمایشگاه شهرآفتاب.

مسیر سوم: میدان رسالت- بزرگراه امام علی(ع)- خلیج فارس، نمایشگاه شهرآفتاب.

مسیر چهارم: پایانه خاوران- بزرگراه آزادگان- خلیج فارس و نمایشگاه شهرآفتاب.

مسیر پنجم: میدان راه آهن- خیابان دشت آزادگان- بلوار تندرویان- بزرگراه خلیج فارس، نمایشگاه شهر آفتاب.

مسیر ششم: پایانه جنوب – بزرگراه بعثت- میدان بهمن- بزرگراه خلیج فارس نمایشگاه شهرآفتاب.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران اتوبوس ها ازساعت شروع کار نمایشگاه کتاب تهران حرکت می کنند و کار آن ها تا اتمام ساعت کار نمایشگاه ادامه دارد.

 منبع:  باشگاه خبرنگاران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا