ايستگاه مترو بهارستان مجهز به اتاق مادر و كودک شد (+عکس)

موبنا – دكتر محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران در مراسم افتتاحیه پنجمين اتاق مادر و كودك افزود: نگاه ما به مترو يك نگاه فرهنگي است و سعي كرديم تا دراين سازه فلزي جدا از ارائه خدمات در خصوص جابجايي مسافران، نيازهاي فرهنگي و اجتماعي شهروندان هم مورد توجه قرار گيرد. وي در ادامه …

موبنا – دكتر محسن نايبي مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران در مراسم افتتاحیه پنجمين اتاق مادر و كودك افزود: نگاه ما به مترو يك نگاه فرهنگي است و سعي كرديم تا دراين سازه فلزي جدا از ارائه خدمات در خصوص جابجايي مسافران، نيازهاي فرهنگي و اجتماعي شهروندان هم مورد توجه قرار گيرد.

وي در ادامه با بيان اينكه تجهيز ايستگاه هاي مترو تهران به اتاق مادر و كودك در راستاي اجرای مصوبه شوراي شهر تهران در خصوص شهر دوستدار کودک، انجام مي شود تصريح كرد: بايد تمامي ارگان ها در اين راه قدم بگذارند.

مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران ادامه داد: با استفاده از حمل و نقل عمومي شعار آسمان آبي هواي پاك محقق مي شود و من از افرادي كه مترو را براي تردد در شهر استفاده مي كنند تشكر مي كنم.

نايبي با اشاره به اينكه شعار شهردار تهران براي افتتاح هر ماه يك ايستگاه در سال ۹۴ محقق شده است گفت: در حال حاضر مترو تهران جز چند كشور جهان است كه تعداد ايستگاه هاي آن سه رقمي شده است.

وي از مسئولان خواست تا از مترو به عنوان پاك ترين، ايمن ترين و ارزان ترين وسيله حمل و نقل استفاده كنند و با حضورشان در مترو با نياز هاي آن از نزديك آشنا شوند تا به همت آنها بتوانيم قطار هاي جديد را به خطوط وارد كرده و بهتر خدمات رساني كنيم.

در ادامه اين مراسم الهه راستگو عضو شوراي اسلامي شهر تهران نيز با تشكر از ارائه خدمات مناسب مترو تهران در ايام نوروز گفت: تاكنون فعاليت هاي فرهنگي بسيار خوبي در مترو صورت گرفته است كه اميدوارم اين كارها تداوم پيدا كند.

وي با بيان اينكه هر كجا كه مسئولان شهري حضور دارند فرمايشات رهبري در خصوص كار جهادي اجرايي مي شود، افزود: ساخت اتاق مادر و كودك در ايستگاه هاي مترو فكر خوبي است و اميدوارم به عنوان الگويي در بخش هاي ديگر نيز اجرايي شود.

راستگو فضاي اتاق مادر و كودك را بسيار شاد و مناسب ارزيابي كرد و گفت: در اين مكان تمامي وسايل رفاهي مورد نياز مادران براي نوزادان تا ۲ سال وجود دارد و اميدوارم اقداماتي از اين دست سبب شود تا تهران شهري شود كه تمامي كودكان در آن آرامش داشته باشند.

گفتني است تاكنون ايستگاه هاي صادقیه، تئاتر شهر، امام خمینی(ره)، پايانه جنوب و بهارستان به اتاق مادر و كودك مجهز شده اند

 منبع:  شركت بهره برداري مترو تهران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا