۱۰ مصدوم در واژگونی زانتیا حامل اتباع افغان

موبنا – سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات به عملیات جاده‌ای هلال‌احمر در محور نایین – اردستان اشاره و اظهار کرد: به دنبال واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا حامل اتباع افغان، در ساعت ۹:۲۰ امروز تیم‌های امدادی جهت ارایه خدمات لازم به منطقه حادثه اعزام شدند. به گفته مرتضوی، متاسفانه در این حادثه …

موبنا – سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات به عملیات جاده‌ای هلال‌احمر در محور نایین – اردستان اشاره و اظهار کرد: به دنبال واژگونی یک دستگاه خودروی زانتیا حامل اتباع افغان، در ساعت ۹:۲۰ امروز تیم‌های امدادی جهت ارایه خدمات لازم به منطقه حادثه اعزام شدند.

به گفته مرتضوی، متاسفانه در این حادثه ۱۰ نفر مصدوم شدند که چهار نفر آنها از سوی امدادگران هلال‌احمر و سایرین توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سمند ساعت ۲۲:۴۵ روز گذشته در استان فارس گفت: این حادثه در کیلومتر ۱۸ محور فسا -داراب رخ داد.

وی با اشاره به اعزام تیم امدادی جهت ارایه خدمات لازم به حادثه مذکور، گفت: متاسفانه در جریان این تصادف، دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی همچنین به واژگونی یک دستگاه سواری پراید ساعت ۰۴:۵۰ صبح امروز ۲۲ در خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: در پی این حادثه که در کیلومتر ۱۲ محور بیرجند – سربیشه رخ داد، متاسفانه سه نفر فوت کردند و یک نفر نیز مصدوم شد.

 منبع:  ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا