قیمت آی فون SE تا یک میلیون و پانصد هزار تومان کاهش می‌یابد

موبنا – حسین زارع ‌پور، درباره ورود آی‌فون SE به بازار با اختلاف قیمت زیاد نسبت به قیمت جهانی، اظهار داشت: قیمت دلاری این مدل آیفون کمتر از مدل‌های قبلی است، اما ورود هر مدل تازه به بازار با قیمت کاذب همراه است. این فعال بازار و فروشنده محصولات اپل ادامه داد: همچنان که آیفون …

موبنا – حسین زارع ‌پور، درباره ورود آی‌فون SE به بازار با اختلاف قیمت زیاد نسبت به قیمت جهانی، اظهار داشت: قیمت دلاری این مدل آیفون کمتر از مدل‌های قبلی است، اما ورود هر مدل تازه به بازار با قیمت کاذب همراه است.

این فعال بازار و فروشنده محصولات اپل ادامه داد: همچنان که آیفون ۶ و ۶S با اختلاف میلیونی نسبت به بازار جهانی وارد بازار شدند و در نهایت روی قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثابت ماندند.

وی گفت: آیفون SE نیز ابتدا با قیمت حدود ۳ میلیون تومان وارد شد و هر روز به طور متوسط ۵۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان از قیمت آن کاسته ‌شد و در نهایت پیش‌بینی می شود حدود ۱۰ روز دیگر روی قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان ثابت شود.

زارع‌ پور گفت: طرفداران سایز کوچک گوشی آیفون زیاد هستند و بسیاری از علاقمندان برند آیفون اخیرا مدل‌های ۶ و ۶S خود را می‌فروشند تا پس از ثبات قیمت SE این مدل را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: پس از فروش نوبرانه SE اکنون تقاضا برای خرید این مدل تا زمان ثبات قیمت کاهش یافته است.

 منبع:  فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا