پرچمدار جدید اچ تی سی با تراشه چهارهسته‌ای ۶۴ بیتی کوالکوم

موبنا – به گزارش آندروید هدلاینز، پیش از این تراشه مذکور برروی گوشی های پرچمدار ساخت چند شرکت دیگر از جمله Galaxy S7، S7 Edge، LG G5 و Xiaomi Mi 5 نصب شده بود و حالا گفته می شود اچ تی سی هم از آن در پرچمدار تازه اش استفاده می کند. آنچه که گمانه …

موبنا – به گزارش آندروید هدلاینز، پیش از این تراشه مذکور برروی گوشی های پرچمدار ساخت چند شرکت دیگر از جمله Galaxy S7، S7 Edge، LG G5 و Xiaomi Mi 5 نصب شده بود و حالا گفته می شود اچ تی سی هم از آن در پرچمدار تازه اش استفاده می کند.

آنچه که گمانه زنی های رسانه ای در این زمینه را تقویت کرده، ارسال عکس هایی در نمایه رسمی توییتر اچ تی سی است که هش تگ Power of 10 برای آنها انتخاب شده است.

13950122000356_PhotoL

اطلاعاتی که در مورد گوشی HTC 10 منتشر شده نشان می دهد که این گوشی دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰p با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ می باشد. از جمله دیگر امکانات این گوشی می توان به چهار گیگابایت رم، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده گرافیکی Adreno 530 و باتری با قدرت بیش از ۳۰۰۰ میلی آمپر اشاره کرد.

بدنه این گوشی فلزی خواهد بود و از دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در پشت و جلو برای تهیه عکس های سلفی بهره مند خواهد بود. سیستم عامل گوشی یاد شده Android Marshmallow بوده و قیمت دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی آن به ترتیب ۳۲ و ۶۴ گیگابایت اعلام شده است.

 منبع:  فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا