واگذاری یک میلیون پورت ADSL در کشور

موبنا، لیلا محمدنظامی – “داوود زارعیان” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار موبنا با اشاره به توسعه اینترنت در کشور گفت: برنامه شرکت مخابرات ایران در سال ۹۵ در حوزه اینترنت ارایه یک میلیون پورت ADSL جدید در کشور است. وی با تاکید بر وجود شرکت های PAP و ارایه اینترنت توسط آنها نیز …

موبنا، لیلا محمدنظامی – “داوود زارعیان” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار موبنا با اشاره به توسعه اینترنت در کشور گفت: برنامه شرکت مخابرات ایران در سال ۹۵ در حوزه اینترنت ارایه یک میلیون پورت ADSL جدید در کشور است.
وی با تاکید بر وجود شرکت های PAP و ارایه اینترنت توسط آنها نیز گفت: با توجه به حضور شرکت های PAP و ارایه بالای یک میلیون پورت ADSL توسط آنها می توان پیش بینی کرد که نیاز جامعه در این حوزه پاسخ داده شود.
سخنگوی شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: البته در بعد کیفی افزایش پهنای باند، پاسخگویی سریع تر، تقویت شبکه ۲۰۲۰ از دیگر برنامه های شرکت مخابرات ایران است که بتوانیم در سال جاری پاسخگوی نیاز مشتریان باشیم.
وی همچنین با اشاره به سیاست های شرکت مخابرات در خصوص تلفن ثابت در سال جاری گفت: برنامه واگذاری یک میلیون مشترک در سال ۹۵ در سیاست های این شرکت قرار دارد و این در حالی است که شرکت مخابرات ایران در سال گذشته ۸۵۰ هزار شماره تلفن ثابت جدید واگذار کرد.
به گفته زارعیان، انتظار این است که ایران همانند سایرکشورها، با کاهش درخواست تلفن ثابت مواجه شود اما باز با این وجود ظرفیت یک میلیون تلفن ثابت را پیش بینی کرده ایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا