واردات و عرضه گسترده گوشی های قاچاق سونی در بازار ایران

موبنا، لیلا محمدنظامی – در حال حاضر گوشی های سونی با گارانتی غیررسمی یا همان قاچاقی در بیشتر ویترین مغازه ها خودنمایی می کند. به گفته فروشندگان گوشی های موبایل در سطح بازار تلفن همراه بیشتر مشتریان در صورت خرید گوشی، به نمونه های بدون گارانتی اصلی روی می آورند. اختلاف قیمت گوشی های گارانتی …

موبنا، لیلا محمدنظامی – در حال حاضر گوشی های سونی با گارانتی غیررسمی یا همان قاچاقی در بیشتر ویترین مغازه ها خودنمایی می کند.
به گفته فروشندگان گوشی های موبایل در سطح بازار تلفن همراه بیشتر مشتریان در صورت خرید گوشی، به نمونه های بدون گارانتی اصلی روی می آورند.
اختلاف قیمت گوشی های گارانتی دار با نمونه های بدون گارانتی و همچنین عدم ارایه خدمات پس از فروش مناسب باعث شده تا بیشتر کاربران اعتماد و اعتقاد خود را نسبت به گوشی های گارانتی دار از دست بدهند و به نمونه های قاچاق دربازار روی آورند.
هم اکنون مدل های Z5 COMPACT با قیمت یک میلیون و ۳۷۰ هزار تومان، Z5 PREMIUM با قیمت یک میلیون و ۸۳۰ هزار تومان، Z5 PREMIUM با قیمت یک میلیون و ۲۰ هزار تومان، M4 Aqua با قیمت ۶۶۰ هزار تومان، E6633–Z5 با قیمت یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان، M5 با قیمت ۹۳۰ هزار تومان، C5 با قیمت ۹۳۰ هزار تومان و C4–E5333 با قیمت ۷۰۵ هزار ترومان در سطح بازار موبایل تهران با گارانتی غیررسمی عرضه می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا