لغو میزبانی امارات به دلیل بدرفتاری با اسب ها

موبنا – به گزارش خبرگزاری فرانسه، فدراسیون بین المللی سوارکاری از لغو میزبانی امارات در مسابقات جهانی ۲۰۱۶ خبر داد و اعلام کرد: درحال حاضر امارات در وضعیتی نیست که حسن رفتار با اسب ها را تضمین کند. قبل از این قرار بود مسابقات جهانی سوارکاری در روزهای ۱۰ تا ۱۷ دسامبر ۲۰۱۶ درشهر دبی …

موبنا – به گزارش خبرگزاری فرانسه، فدراسیون بین المللی سوارکاری از لغو میزبانی امارات در مسابقات جهانی ۲۰۱۶ خبر داد و اعلام کرد: درحال حاضر امارات در وضعیتی نیست که حسن رفتار با اسب ها را تضمین کند.

قبل از این قرار بود مسابقات جهانی سوارکاری در روزهای ۱۰ تا ۱۷ دسامبر ۲۰۱۶ درشهر دبی برگزار شود. این میزبانی در سال ۲۰۱۴ در لوزان سویس به امارات داده شده بود.

امتیاز میزبانی به دلیل سوابق خوب فدراسیون سوارکاری امارات به این کشور داده شد اما اکنون امارات درشرایط سختی است و چنان که از سوی بعضی سران فدراسیون جهانی سوارکاری اعلام شده برخی تخلفات ازسوی سازمان سوارکاری امارات دیده شده و این موضوع باعث پس گرفتن این میزبانی شد.

فدراسیون جهانی سوارکاری از امارات خواسته است تمامی دستورات فدراسیون چه در مسابقات محلی و چه در مسابقات بین المللی انجام شود.

نوشته های مشابه

فدراسیون جهانی در مارس ۲۰۱۵ به دلیل نقض قوانین فدراسیون در زمینه رفتار با اسب ها، عضویت امارات در این فدراسیون را تعلیق کرد اما با امضای توافقنامه ای میان دو طرف، امارات دوباره به عضویت این سازمان بین المللی درآمد.

 منبع:  عصرایران 

دکمه بازگشت به بالا