مشخصات iOS 10 لو رفت

موبنا، میثم لطفی – این کنفرانس طبق روال سال‌های گذشته در مرکز موسکون وست سانفرانسیسکو برگزار می‌شود و اپل تصمیم گرفته است بین روزهای ۱۳ تا ۱۷ ژوئن آن را برگزار کند. در این کنفرانس قرار است از سیستم عامل موبایلی iOS 10 رونمایی شود. پیش‌بینی می شود یکی از قابلیت‌هایب که iOS 10 در …

موبنا، میثم لطفی – این کنفرانس طبق روال سال‌های گذشته در مرکز موسکون وست سانفرانسیسکو برگزار می‌شود و اپل تصمیم گرفته است بین روزهای ۱۳ تا ۱۷ ژوئن آن را برگزار کند. در این کنفرانس قرار است از سیستم عامل موبایلی iOS 10 رونمایی شود.

پیش‌بینی می شود یکی از قابلیت‌هایب که iOS 10 در اختیار کاربران می‌گذارد به روزرسانی گسترده اپلیکیشن Photos اپل باشد. همچنین گفته شده است کاربران نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل می‌توانند داده‌های مبتنی بر فرمت EXIF را ویرایش کنند و از داخل اپلیکیشن خود امکان ویرایش دقیق بخش‌های مورد نظر عکس را در اختیار داشته باشند.

ios 10 (1)

در نسخه جدید این اپلیکیشن قابلیت Face Detection برای شناسایی چهره به کار گرفته شده است و علاوه بر آن، اپل با شرکت Unicode قراردادی منعقد کرده است تا کاربران ۷۴ شکلک جدید را برای ارتباط آسان‌تر با دوستان خود در اختیار داشته باشند.

لازم به ذکر است «تیم کوک» مدیرعامل اپل چندی پیش در یک سخنرانی اعلام کرده بود نسخه جدید سیستم عامل iOS به کاربران امکان می‌دهد اپلیکیشن‌هایی که به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است را مخفی یا پاک کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا