درآمد ۱۰ میلیارد دلاری خدمات ابری آمازون تا پایان ۲۰۱۶

موبنا – به گزارش وبسایت talkincloud، این انتساب جدید در حالی صورت گرفت که «جِف بیزاس» مدیرعامل آمازون با انتشار نامه‌ای توضیح داد که پیش‌بینی می‌کند مرکز توسعه خدمات پردازش ابری AWS تا پایان سال جاری میلادی درآمدی بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار را به دست آورد. بیزاس در این نامه اظهار داشت که چگونه …

موبنا – به گزارش وبسایت talkincloud، این انتساب جدید در حالی صورت گرفت که «جِف بیزاس» مدیرعامل آمازون با انتشار نامه‌ای توضیح داد که پیش‌بینی می‌کند مرکز توسعه خدمات پردازش ابری AWS تا پایان سال جاری میلادی درآمدی بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار را به دست آورد.

بیزاس در این نامه اظهار داشت که چگونه بخش‌های Marketplace، Prime و AWS به نمونه‌هایی برای نمایش نحوه گسترش فعالیت‌های آمازون تبدیل شده‌اند و سه بخش پردرآمد در این عرصه تبدیل می‌شوند.

شرکت آمازون همچنین با انتشار مطلبی روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد: «از آنجایی که ما در قالب یک شرکت بزرگ به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهیم و به سه بخش مذکور به عنوان ستون‌های اصلی ما توسعه می‌یابند، تصمیم گرفته‌ایم تغییراتی را در حوزه مدیریتی این بخش‌ها ایجاد کنیم. «جِف وایلک» و «اندی جِیسی» از این پس به عنوان مدیران عامل بخش‌های خدمات جهانی مشتری و سیستم‌های پردازش ابری فعالیت می‌کنند. این یک سازماندهی مجدد برای آمازون محسوب نمی‌شود، بلکه به رسمیت شناختن نقش‌های حیاتی در شرکت آمازون است».

 منبع:  همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا