مورینیو پیشنهاد مربیگری تیم ملی سوریه را رد کرد

موبنا – به گزارش آسوشیتدپرس، این مربی پرتغالی که ماه دسامبر گذشته از سرمربیگری چلسی اخراج شد، تاکید کرد که با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد. گزارشهای رسانه ای منچستریونایتد را به عنوان مقصد بعدی مورینیو معرفی کرده اند. لوئیس فان خال هدایت منچستریونایتد را به عهده دارد. مورینیو گفت: من با هیچ باشگاهی قرارداد ندارم …

موبنا – به گزارش آسوشیتدپرس، این مربی پرتغالی که ماه دسامبر گذشته از سرمربیگری چلسی اخراج شد، تاکید کرد که با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد.

گزارشهای رسانه ای منچستریونایتد را به عنوان مقصد بعدی مورینیو معرفی کرده اند. لوئیس فان خال هدایت منچستریونایتد را به عهده دارد.

مورینیو گفت: من با هیچ باشگاهی قرارداد ندارم ، اما تابستان به فوتبال بازمی گردم.

مورینیو گفت: فان خال دوست من است و چند سال با او کار کرده ام. من در تابستان به فوتبال بازمی گردم. اما در حال حاضر به شما قول می دهم که با هیچ باشگاهی قرارداد ندارم. ترجیح می دهم در انگلیس بمانم.

وی در مورد پیشنهاد هدایت تیم ملی سوریه نیز گفت: به شیوه کاملا خاصی گفتیم که به این شغل علاقه ای نداریم.

در همین حال مدیربرنامه های مورینیو پیشتر گفته بود که این مربی به دریافت این دعوت افتخار می کند، اما در این لحظه نمی تواند آن را بپذیرد.

تیم ملی سوریه که تاکنون به جام جهانی فوتبال راه نیافته است، به دور سوم مقدماتی جام جهانی در آسیا صعود کرده است. این مسابقات از ماه اوت آغاز می شود.

 منبع:  عصرایران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا