اسکوتر شهری نیمبل (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – فاصله طولی میان دو چرخ این اسکوتر جالب، چیزی در حدود ۵۲ اینچ است و زمانی که جمع شود این فاصله به ۳۴ اینچ می رسد. از نظر ارتفاع نیز می تواند تقریبا با هر فردی خود را تطبیق دهد چرا که می توان آن را از ۲۴ تا ۳۸ اینچ، …

موبنا، رکسانا دانیالی – فاصله طولی میان دو چرخ این اسکوتر جالب، چیزی در حدود ۵۲ اینچ است و زمانی که جمع شود این فاصله به ۳۴ اینچ می رسد. از نظر ارتفاع نیز می تواند تقریبا با هر فردی خود را تطبیق دهد چرا که می توان آن را از ۲۴ تا ۳۸ اینچ، به تناسب قد خود تنظیم کرد.
12
3
4همان طور که در تصاویر نیز مشخص است، برخلاف ظاهر همیشگی سایر اسکوتر ها، نیمبل مجهز به فضایی اضافه است که می تواند بیش از ۵۰ پوند بار، کیف و یا ابزار حمل کند. بدون شک راحتی بیشتری را حین سواری با نیمبل تجربه خواهید کرد چرا که کیفتان به جای آن که روی دوش شما قرار داشته باشد، در فضای مخصوص خود قرار می گیرد.
56علاوه بر تمام ویژگی های منحصر به فردی که ذکر شد، چرخ های ۲۰۰ میلی متری از جنس پلی یورتان، دسته پوشیده از نوار سیلیکونی و قابل تنطیم را می توان نام برد که همه باعث شده اند تا مجموعه ای بی نظیر در اختیارتان قرار گیرد. قابلیت جمع شدن نیمبل نیز خود مزیتی بزرگ محسوب می شود.
این اسکوتر با پرداخت مبلغ ۱۴۹ دلار قابل خریداری است.
78

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا