پوستر بین المللی فیلم «نفس» رونمایی شد

موبنا – پوستر فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، براساس مضمون فیلم، توسط علی باقری طراحی و در آستانه برگزاری سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد. علی باقری طراح پوستر فیلم سینمایی «نفس» برخلاف سنت معمول در طراحی پوستر فیلم های سینمایی از عکس استفاده نکرده و طرح حاضر نقاشی است …

موبنا – پوستر فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار، براساس مضمون فیلم، توسط علی باقری طراحی و در آستانه برگزاری سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر رونمایی شد.

علی باقری طراح پوستر فیلم سینمایی «نفس» برخلاف سنت معمول در طراحی پوستر فیلم های سینمایی از عکس استفاده نکرده و طرح حاضر نقاشی است که با قلم نوری کار شده است.

به گفته طراح پوستر فیلم سینمایی «نفس»، در طراحی پوستر این فیلم سینمایی حال و هوای داستان را در خط به خط با نقاشی هایی که کشیده، حفظ کرده است تا هم برای مخاطب جذاب و هم معرف فیلم باشد.

فیلم سینمایی «نفس» به نویسندگی و کارگردانی نرگس آبیار ساخته شده و شرکت سینمایی نورتابان، ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند.

فیلم «نفس» سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر که به دبیری محمد حیدری برگزار شد، دریافت کرد.

این فیلم همچنین نامزد دریافت بهترین های جشنواره در پنج بخش بهترین موسیقی، بهترین طراحی گریم، طراحی صحنه و لباس، صداگذاری و جلوه های ویژه بصری بوده است.

فیلم سینمایی «نفس» در بخش رقابتی سینمای سعادت در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میر کریمی و در کنار ۱۴ اثر سینمایی که دو فیلم از مجموع آثار ایرانی هستند به رقابت می پردازد.

 منبع:جام نیوز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا