دوستی تلگرامی به تهیه فیلم غیراخلاقی و اخاذی منجر شد

موبنا – رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در اینباره گفت : مردی جوان در حالی که اشک می‌ریخت به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرده است: ” در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی آشنا شده بودم و از آنجا که راننده ماشین سنگین هستم و به تمام کشور سفر می‌کنم هنگامی که به کرمانشاه رسیدم …

موبنا – رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در اینباره گفت : مردی جوان در حالی که اشک می‌ریخت به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرده است: ” در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی آشنا شده بودم و از آنجا که راننده ماشین سنگین هستم و به تمام کشور سفر می‌کنم هنگامی که به کرمانشاه رسیدم با او تماس گرفته و شب به منزل او رفتم، پس از اینکه نامبرده دوست دیگر خود را به منزل دعوت کرد با اغفال اینجانب اقدام به شرب خمر نمودیم و پس از اینکه احساس بی حالی و سرگیجه کردم به خواب رفتم، صبح روز بعد پس از ترک منزل وی، متوجه شدم نامبرده اقدام به گرفتن چندین عکس و فیلم غیر اخلاقی از من کرده است.

شاکی در گفتگو با کاراگاهان ادامه داد: “متهم من را تهدید کرد در صورتی که مبلغ صد میلیون ریال به او ندهم تصاویر را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد و اگر قصد شکایت و پیگیری از طریق مراجع قضایی داشته باشم من را به قتل می‌رساند”. لذا

سرهنگ علی شفیعی در ادامه تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع پرونده سریعا در دستور کار قرار گرفت و با بررسی گوشی شاکی، صحت ادعای وی تأیید گردید که با اخذ دستور مقام قضایی و رعایت کلیه قوانین و موازین شرعی متهم را در مخفیگاهش شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم در مرحله بازجویی‌ به بزه انتسابی معترف و بیان داشت: “با تمایل شاکی اقدام به تهیه فیلم غیراخلاقی از وی نمودم”.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه خاطرنشان ساخت: بارها به کاربران هشدار داده‌ایم به افرادی که در فضای مجازی با آنها آشنا می‌شوید اعتماد نکنید، زیرا این افراد همان غریبه‌های فضای واقعی هستند.

سرهنگ شفیعی افزود: درست است که پلیس فتا مجرمین را دستگیر و به دست قانون می‌سپارد اما آسیب‌های روانی که به شاکیان وارد می‌شود به سختی قابل درمان است، لذا باز هم تأکید می‌کنم به هیچ عنوان به کسانی که در اینترنت با آنها آشنا می‌شوید قرار ملاقات نگذارید، فضای مجازی بهتر است مجازی باقی بماند، زندگی خود را با درگیر کردن این دو فضا نابود نکنید.

 منبع:رکنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا