ثروتمندان کجاها درس می‌خوانند؟

موبنا – تحصیلات با کیفیت نیز همانند سایر جنبه‌های زندگی انسان، مستلزم هزینه‌های بیشتر است. بسیاری از افراد این هزینه‌ها را برای تامین درآمدهای بیشتر و زندگی بهتر در سال‌های آینده، تقبل می‌کنند. دانشگاه شیکاگو آمریکا (شهریه سالانه۵۷۷۱۱ دلار) دانشگاه شیکاگو یک دانشگاه خصوصی تحقیقاتی در شهر شیکاگو است که یک انجمن اجتماعی در سال …

موبنا – تحصیلات با کیفیت نیز همانند سایر جنبه‌های زندگی انسان، مستلزم هزینه‌های بیشتر است. بسیاری از افراد این هزینه‌ها را برای تامین درآمدهای بیشتر و زندگی بهتر در سال‌های آینده، تقبل می‌کنند.

دانشگاه شیکاگو آمریکا (شهریه سالانه۵۷۷۱۱ دلار)

دانشگاه شیکاگو یک دانشگاه خصوصی تحقیقاتی در شهر شیکاگو است که یک انجمن اجتماعی در سال ۱۸۹۰ میلادی اقدام به احداث این دانشگاه کردند و ۲ سال بعد اولین کلاس در این دانشگاه برگزار شد.گروه فیزیک دانشگاه شیگاگو اولین دانشمندانی در جهان بودند که بر روی واکنش‌های هسته‌ای تحقیق کردند و همچنین این دانشگاه میزبان بزرگترین انتشارات دانشگاهی در آمریکا است.

دانشگاه جان هاپکینس آمریکا (شهریه سالانه ۵۷۸۲۰ دلار)

نوشته های مشابه

دانشگاه جان هاپکینس یک دانشگاه غیر انتفاعی که در با لتیمور آمریکا واقع شد.این دانشگاه در سال ۱۸۷۶ میلادی یعنی ۳ سال بعد مرگ جان هاپکینس تاسیس شده در واقع این دانشگاه با پولی که از جان هاپکینس به جا مانده بود ساخته شده که در آن زمان چیزی حدود ۷ میلیون دلار بوده است ساخته شده است. دانشگاه جان هاپکینس در بخش علوم طبیعی بسیار شناخته شده است و برای۳۱ سال متوالی به عنوان گران قیمت ترین دانشگاه در زمینه‌های علمی پزشکی و مهندسی شناخته شده است.

کالج پارسونز آمریکا (شهریه سالانه ۵۷۹۱۰ دلار)

کالج خصوصی پارسونز یک کالج مخصوص طراحی در شهر نیویورک است این کالج در سال ۱۸۹۶ میلادی تاسیس شد و در ابتدا کالج چیس نامیده شد و بعد از آن به کالج هنرهای نیویورک تغییر نام داد و در حال حاضر یکی از بهترین و معتبرترین دانشگاه‌های هنر و طراحی در جهان است.

کالج دارتموت آمریکا (شهریه سالانه ۵۷۹۹۶ دلار)

کالج دارتموت یک کالج خصوصی تحقیقاتی در نیوهمپشایر است و یکی از ۹ کالج است که قبل از انقلاب آمریکا یعنی در زمان استعمار انگلستان تاسیس شده است و تا به حال ۳ نفر از این کالج قدیمی موفق به کسب جایزه نوبل شده‌اند.

کالج کلرمونت مکیکن (شهریه سالانه ۵۸۰۶۵ دلار)

یک کالج خصوصی هنرهای آزاد در کلرمونت در کالیفرنیا است این کالج در ابتدا به عنوان یک کالج مردانه در سال ۱۹۴۶ میلادی تاسیس شد و از سال ۱۹۷۶ میلادی شرع به پذیرش بانوان کرد و نکته جالب در خصوص این دانشگاه این است که پایین ترین میزان پذیرش دانشجو در جهان را داراست یعنی در سال تعداد دانشجوهایی که پذیرش میکند به تعداد انگشتان یک دست نمیرسد.

دانشگاه وسلین (شهریه سالانه ۵۸۵۰۲ دلار)

میدلتون در کانکتیکات آمریکا است این دانشگاه در سال ۱۸۳۱ میلادی توسط کلیسای متودیست تاسیس شد و تمرکز این مرکز اموزشی،موزش در مقطع کارشناسی در رشته های هنر و علوم پایه است و دومین دانشگاه در جهان از نظر تربیت دانشجو در مقطع دکتری است.

 منبع:  باشگاه خبرنگاران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا