کی روش در تیم ملی ماندنی شد

موبنا – به گزارش ورزش سه، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی صفر تا از صد از کی روش حمایت کرد و تنها ایرادی که به کی روش گرفت مصاحبه اش علیه دبیر کل بود! البته وی به هر دو طرف گفت که باید احترام یکدیگر را نگه دارند. حمایت همه …

موبنا – به گزارش ورزش سه، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی صفر تا از صد از کی روش حمایت کرد و تنها ایرادی که به کی روش گرفت مصاحبه اش علیه دبیر کل بود! البته وی به هر دو طرف گفت که باید احترام یکدیگر را نگه دارند.

حمایت همه جانبه وزیر ورزش و جوانان از کی روش مایه دلگرمی سرمربی تیم ملی شده و گویی کی روش دیگر نیت صحبت کردن در مورد جدایی از تیم ملی را ندارد.

وزیر ورزش و جوانان گفته اگر فدراسیون فوتبال نتواند خواسته های کی روش را برآورده کند وزارت ورزش و جوانان این کار را انجام خواهد داد.

از آنجایی که دکتر محمود گودرزی وزیر کابینه دکتر حسن روحانی است و رئیس جمهور هم چندی پیش از کی روش و تیم ملی حمایت کرده بود صحبت های امروز وزیر ورزش و جوانان نشانگر حمایت دولتی از تیم ملی است و کی روش که به این نکته پی برده می خواهد در تیم ملی بماند.

یک منبع موثق در این زمینه گفت : دکتر محمود گودرزی برای اینکه خیال کی روش را راحت کند در روزهای آتی نشستی با سرمربی تیم ملی در وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان امروز در مصاحبه خود گفت در طول هفته سه چهار بار از زمین کمپ بازدید می کنیم.

البته بیشتر صحبت های کی روش این است که فدراسیون فوتبال بودجه چند میلیاردی آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی را مهیا کند که در دوره پیشین به دلیل عدم همکاری با فدراسیون فوتبال محقق نشده بود و به همین خاطر چند بار حتی پرداخت دستمزد کی روش هم عقب افتاد. نکته ای که امروز مورد اشاره وزیر ورزش و جوانان بود.

اما این بار حکایت کمی متفاوت است و گویی صحبت های امروز وزیر ورزش و جوانان یک استراتژی از پیش تعیین شده است.

 منبع:  ورزش سه 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا