مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول برگزار می‌شود

موبنا، لیلا محمدنظامی – همراه اول از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه جاری، مجمع عمومی عادی سالیانه خود را به شماره ثبت ۳۱۷۵۱۲، با هدف اعلام گزارش عملکرد یک ساله در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو، برگزار می‌کند. استماع گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۴، استماع …

موبنا، لیلا محمدنظامی – همراه اول از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه جاری، مجمع عمومی عادی سالیانه خود را به شماره ثبت ۳۱۷۵۱۲، با هدف اعلام گزارش عملکرد یک ساله در سالن خلیج فارس پژوهشگاه نیرو، برگزار می‌کند.
استماع گزارش هیات مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۴، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۴، تصمیم گیری در خصوص سود تقسیمی، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت، انتخاب اعضای هیات مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است، از موارد دستور جلسه ذکر شده است.
همراه اول از سهامداران دعوت کرده برای دریافت برگه حضور در جلسه، در ساعات اداری روزهای شنبه و یکشنبه ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۳۹۵، با در دست داشتن کارت ملی برای اشخاص حقیقی و معرفی نامه معتبر و موثق کتبی برای نمایندگان اشخاص حقوقی به اداره امور سهام همراه اول مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا