اندروید ۶ مارشمالو برای گلکسی نوت ۴ سامسونگ در ایران منتشر شد

موبنا – در طول هفته‌های اخیر گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ و حتی گلکسی اس ۵ به اندروید ۶ مارشمالو بروزسانی شده‌اند. آپدیت یاد شده ابتدا در کره جنوبی و سپس برای بازارهای جهانی ارائه شده است. اخیرا Spring بروزرسانی یاد شده …

موبنا – در طول هفته‌های اخیر گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ و حتی گلکسی اس ۵ به اندروید ۶ مارشمالو بروزسانی شده‌اند. آپدیت یاد شده ابتدا در کره جنوبی و سپس برای بازارهای جهانی ارائه شده است. اخیرا Spring بروزرسانی یاد شده را برای گلکسی نوت ۴ عرضه کرده و کاربران این اپراتور در نتیجه توانستند اندروید مارشمالو را زودتر از کسانی که نسخه بین‌المللی گوشی هوشمند یاد شده را خریداری کرده‌اند، دریافت کنند.

اما امروز خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه بروزرسانی اندروید ۶ به صورت OTA برای فبلت ۲۰۱۴ سامسونگ در برخی کشورهای مانند هلند، هند و ترکیه منتشر شده است. اگر شما هم نسخه آنلاک گلکسی نوت ۴ را دارید، بخش بروزرسانی سیستم عامل را در دستگاه خود حتما بررسی کنید. بروزرسانی یاد شده حجمی در حدود ۱/۳ گیگابایت دارد و هیچ فرقی نمی‌کند که گوشی‌تان را از کجا و در کدام کشور جهان خریداری کرده باشید.

هنوز دقیقا مشخص نیست که در این لحظه کدام نواحی بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو را برای نوت ۴ دریافت کرده‌اند و فعلا کاربران مختلف در همه کشورها باید این مورد را بررسی کنند تا مشخص شود کدام یک از آن‌ها زودتر این آپدیت را دریافت کرده‌اند. فراموش نکنید برای دانلود بروزرسانی مورد اشاره حتما به یک شبکه وای‌فای که سرعت مناسبی دارد متصل باشید و نیز پیش از نصب آن اطمینان حاصل کنید که گوشی شما کاملا شارژ شده باشد. همچنین باید کمی بیشتر از حجم آپدیت اندروید ۶ روی دستگاه خود فضای خالی داشته باشید تا امکان دانلود و نصب آن وجود داشته باشد.

332b5d02-5c23-4c22-a2f5-d0b7e48f6a6a

ما در زومیت با بررسی که انجام دادیم متوجه شدیم که نسخه‌ی N910C در ایران نیز بروزرسانی اندروید ۶ را دریافت کرده اما در حال حاضر امکان تست کردن نسخه‌ی N910H را نداشتیم.

قطعا وجود اندروید مارشمالو روی گلکسی نوت ۴ بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. اگر شما هم این محصول را دارید، لطفا دستگاه خود را بررسی کنید تا ببینید آیا برزورسانی یاد شده برای شما عرضه شده یا خیر.

 منبع:  زومیت | نویسنده: حمید بازرگان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا