کاربران فیس‌بوک دیگر به ارسال مطالب شخصی علاقه ندارند

موبنا – به گزارش اسلش گیر، این مساله به مذاق فیس بوک خوش نیامده و گردانندگان این شبکه اجتماعی از وقوع چنین مساله ای ناخشنود هستند. مسائل و رویدادهای شخصی که کاربران فیس بوک از بیان آنها در این شبکه اجتماعی خودداری می کنند عبارتند از اعلام نامزدی و ازدواج، بیان رویدادهای جالب و خاطرات …

موبنا – به گزارش اسلش گیر، این مساله به مذاق فیس بوک خوش نیامده و گردانندگان این شبکه اجتماعی از وقوع چنین مساله ای ناخشنود هستند.

مسائل و رویدادهای شخصی که کاربران فیس بوک از بیان آنها در این شبکه اجتماعی خودداری می کنند عبارتند از اعلام نامزدی و ازدواج، بیان رویدادهای جالب و خاطرات زندگی شخصی، صحبت کردن در مورد خانواده و … این روزها کاربران فیس بوک ترجیح می دهند از این شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری لینک به ویدیوهای مختلف، اخبار و مقالات و دیگر محتوایی که کمتر برای فیس بوک ارزشمند هستند، استفاده کنند.

سند مذکور نشان می دهد مدیران فیس بوک بیشتر ترجیح می دهند کاربران محتوای اصیل را در این سایت به اشتراک بگذارند، محتوایی که بیانگر وضعیت زندگی و شرایط حرفه ای کاربران باشد. زیرا چنین مطالبی به شناخت بهتر از کاربران و کسب درآمد از آنها از طریق تبلیغات و … کمک می کند.

در سند یاد شده فیس بوک این مساله را یک مشکل بزرگ توصیف کرده و از روش های مختلفی برای مقابله با آن از جمله اولویت دادن به چنین مطالبی در فید خبری استفاده کرده است. فیس بوک همچنین سرویس Live Video را راه اندازی کرده تا کاربران از آن برای نمایش زنده ویدیویی آنچه که در محیط اطرافشان در حال رخ دادن است استفاده کنند. فیس بوک میزان کاهش ارسال پست هایی با مطالب شخصی در این سایت را نسبت به سال قبل ۲۱ درصد اعلام کرده و با همه تلاش های صورت گرفته این کاهش ادامه دارد و به ۱۵ درصد رسیده است.

 منبع:  فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا