نخستین سه‌شنبه هر ماه مخصوص به‌روزرسانی Office مایکروسافت

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، نخستین سه‌شنبه این ماه یعنی پنجم آپریل نخستین سه‌شنبه‌ای است که مایکروسافت بسته‌ غیرامنیتی مجزا برای مجموعه نرم‌افزاری Office را هم روانه بازار می‌کند و اتفاق مذکور به این معنی خواهد بود که برطرف کردن نقاط آسیب‌پذیر و اصلاح قابلیت‌های کنونی به صورت یکجا عرضه می‌شود. این فرآیند نخستین …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، نخستین سه‌شنبه این ماه یعنی پنجم آپریل نخستین سه‌شنبه‌ای است که مایکروسافت بسته‌ غیرامنیتی مجزا برای مجموعه نرم‌افزاری Office را هم روانه بازار می‌کند و اتفاق مذکور به این معنی خواهد بود که برطرف کردن نقاط آسیب‌پذیر و اصلاح قابلیت‌های کنونی به صورت یکجا عرضه می‌شود. این فرآیند نخستین بار برای سیستم عامل Windows IT Pro عرضه شد.

لازم به ذکر است که این به‌روزرسانی فقط برای نسخه MSI مجموعه نرم‌افزاری Office عرضه می‌شود. وصله‌های امنیتی Office Click-To-Run در دومین سه‌شنبه ماه عرضه می‌شوند که این روال به همان صورت دنبال می‌شود که در گذشته انجام می‌شد.

مایکروسافت در مورد تغییر فرآیند به‌روزرسانی مجموعه نرم‌افزاری خود روی وبلاگ TechNet توضیح داد و در این مطلب نوشته شد: «از ماه آپریل به‌روزرسانی‌های غیرامنیتی Office در سرویس‌های Microsoft Update و Windows Server Update Service در نخستین سه‌شنبه هر ماه عرضه می‌شود و این فرآیند ز تاریخ ۵ آپریل آغاز می‌شود. این فرآیند تمام به‌روزرسانی‌ها در بخش‌های Critical و Definition را شامل می‌شود. به‌روزرسانی‌ها در بخش امنیتی طبق روال قبل در دومین سه‌شنبه هر ماه انجام می‌شوند».

 منبع:  همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا