منتظر دو گوشی جدید بلک‌بری با سیستم عامل اندروید باشید

موبنا، میثم لطفی – با توجه به اینکه مدت کوتاهی از زمان ورود گوشی هوشمند Priv بلک‌بری به بازار جهانی می‌گذرد، ولی بررسی‌ها نشان می‌دهد که کاربران استقبال گسترده‌ای از این محصول داشته‌اند. به همین خاطر مدیران بلک‌بری تصمیم گرفته‌اند در آینده نزدیک دو گوشی اندرویدی دیگر را هم روانه بازار کنند. «جان چِن» مدیرعامل …

موبنا، میثم لطفی – با توجه به اینکه مدت کوتاهی از زمان ورود گوشی هوشمند Priv بلک‌بری به بازار جهانی می‌گذرد، ولی بررسی‌ها نشان می‌دهد که کاربران استقبال گسترده‌ای از این محصول داشته‌اند.

به همین خاطر مدیران بلک‌بری تصمیم گرفته‌اند در آینده نزدیک دو گوشی اندرویدی دیگر را هم روانه بازار کنند. «جان چِن» مدیرعامل شرکت بلک‌بری روز گذشته تایید کرد که به زودی دو گوشی هوشمند اندرویدی را روانه بازار می‌کند که البته هر دو آنها قیمت ارزان‌تری نسبت به Priv دارند.

blackberry android (2)

چِن در آخرین مصاحبه خود با نشریه The National اعلام کرد که شرکت او تصمیم دارد گوشی‌های اندرویدی جدید خود را ارزان‌تر از مدل Priv وارد بازار کند تا از این طریق بیشتر از قبل مورد توجه کاربران جهانی قرا بگیرد.

نخستین گوشی هوشمند اندرویدی شرکت بلک‌بری موسوم به Priv با قیمت ۷۰۰ دلار وارد بازار شود و همین مسئله باعث شد بسیاری از کاربران توان خرید آن را نداشته باشند.

دو گوشی جدید بلک‌بری به طور کامل مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده‌اند که یکی از آنها صفحه‌کلید سخت‌افزاری دارد و مدل دیگر فقط با نمایشگر لمسی عرضه می‌شود. به گفته چِن، میانگین قیمت این دو دستگاه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا