فروش Galaxy S7 در بازار جهانی موفق‌تر از Galaxy S6 سامسونگ

موبنا، میثم لطفی – یک مرکز تحقیقاتی به تازگی بررسی گسترده‌ای را روی بازار جهانی گوشی‌های هوشمند انجام داد تا وضعیت فروش دو محصول Galaxy S7 و Galaxy S7 edge مشخص شود و موفقیت‌های سامسونگ در مورد این دو پرچمدار جدید سنجیده شود. مرکز Counterpoint Research در پایان این بررسی اعلام کرد شرکت سامسونگ در …

موبنا، میثم لطفی – یک مرکز تحقیقاتی به تازگی بررسی گسترده‌ای را روی بازار جهانی گوشی‌های هوشمند انجام داد تا وضعیت فروش دو محصول Galaxy S7 و Galaxy S7 edge مشخص شود و موفقیت‌های سامسونگ در مورد این دو پرچمدار جدید سنجیده شود.

مرکز Counterpoint Research در پایان این بررسی اعلام کرد شرکت سامسونگ در ماه نخست ورود دو گوشی هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge به بازار جهانی موفق شد ۲۰ درصد بیشتر از دو مدل S6 آنها را به فروش برساند.

اگرچه شکل ظاهری دو گوشی کره‌ای S7 و S6 تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد، ولی سامسونگ امکانات داخلی آنها را به میزان قابل ملاحظه تغییر داده و همین مسئله باعث شده است انگیزه کاربران برای خرید مدل جدید بیشتر شود.

Samsung-s7edge

پردازنده پرقدرت، دوربین باکیفیت، نمایشگر پیشرفته‌تر و … از جمله امکاناتی هستند که در مدل جدید پرچمدار گوشی‌های سامسونگ به کار گرفته شده است. گوشی هوشمند Galaxy S7 همچنین به صورت ضدآب ساخته شده است و از دیگر قابلیت‌های متمایز در آن می‌توان به بازگشت سیستم ورودی کارت حافظه microSD اشاره کرد.

مرکز Counterpoint برای به دست آوردن نتایج مورد نظر خود وضعیت فروش Galaxy S7 و S7 edge را در ۴۰ کشور مختلف بررسی کرد و در پایان مشخص شد در نخستین ماه ورود این دو محصول فروش آنها در کشور کره جنوبی نسبت به مدل S6 تا ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به طور کلی گفته می‌شود که در ماه نخست ورود Galaxy S7 و S7 edge به بازار جهانی، سامسونگ موفق شد بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از آنها را در بازار جهانی به فروش برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا