۷۱ درصد کاربران جهان مخالف بیمه کردن گوشی

موبنا، میثم لطفی – بخش اعظم کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کردند توضیح دادند که ترجیح می‌دهند به جای پرداخت پول و بیمه کردن گوشی، یک قابل محافظ برای آن خریداری کنند. به دنبال گسترش فناوری هایی از جمله نمایشگر خمیده AMOLED در گوشی هوشمند Galaxy S7 edge با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷۰ دلار، …

موبنا، میثم لطفی – بخش اعظم کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کردند توضیح دادند که ترجیح می‌دهند به جای پرداخت پول و بیمه کردن گوشی، یک قابل محافظ برای آن خریداری کنند.

به دنبال گسترش فناوری هایی از جمله نمایشگر خمیده AMOLED در گوشی هوشمند Galaxy S7 edge با هزینه‌ای بالغ بر ۲۷۰ دلار، یا فناوری ۳D Touch در نمایشگر گوشی هوشمند آیفون ۶s Plus با هزینه ۱۵۰ دلار، بیمه کردن گوشی عقلانی به نظر می‌رسد تا در صورت بروز هرگونه مشکل کاربر به راحتی بتواند با صورت رایگان گوشی خود را تعمیر کند.

smartphone insurance (1)

بعضی بیمه‌ها گزینه‌های بهتری را در اختیار کاربران می‌گذارند؛ به نحوی که از کاربران می‌خواهند هیچ قاب محافظی را هم برای گوشی استفاده نکنند و به محض بروز هر گونه مشکل از آنها کمک بگیرند.

در این زمینه خدمات بیمه AppleCare و Samsung Protection از دو شرکت بزرگ موبایل‌ساز و گزینه‌های ارایه شده از سوی شرکت‌های ثانوی مانند SquareTrade بسیار مفید بوده است.

به هر حال، نظرسنجی جدید نشان داد ۲۸.۶۱ درصد کاربران تمایل دارند برای بیمه کردن گوشی هوشمند خود پول بدهند و در مقابل ۷۱.۳۹ درصد کاربران اعلام کردند که تمایلی به بیمه کردن گوشی هوشمند خود ندارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا