رکورد ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه برای مسنجر فیسبوک

موبنا، میثم لطفی – بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده شرکت فیسبوک سه ماه قبل توانست رکورد ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه را به ثبت رساند و پس از گذشت یک فصل بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جدید را تحت پوشش خود قرار دهد. از نظر تعداد کاربران فعال، واتس‌اپ با بیش از یک میلیارد …

موبنا، میثم لطفی – بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده شرکت فیسبوک سه ماه قبل توانست رکورد ۸۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه را به ثبت رساند و پس از گذشت یک فصل بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جدید را تحت پوشش خود قرار دهد.

از نظر تعداد کاربران فعال، واتس‌اپ با بیش از یک میلیارد کاربر در ماه نزدیک‌ترین رقیب به مسنجر فیسبوک محسوب می‌شود که البته واتس‌اپ هم از زیرمجموعه‌های شرکت فیسبوک است و رکورد یک میلیارد کاربر فعال ماهانه پایان سال ۲۰۱۵ برای آن به ثبت رسید.

Facebook messenger (1)

مسنجر فیسبوک امروز به‌روزرسانی شد تا محبوبیت بیشتری نزد کاربران کسب کند و در این فرآیند برخی قابلیت‌ها را عرضه کرد که بیشتر آنها برای کاربران سازمانی محبوبیت دارد. یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها از روی سرویس ویژه شبکه اجتماعی Snapchat ساخته شده است.

شرکت فیسبوک اعلام کرد که به به‌روزرسانی‌ها و تکمیل امکانات مسنجر خود همچنان ادامه می‌دهد تا در آینده نزدیک تعداد کاربران فعال ماهانه در آن را به یک میلیارد نفر برساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا