اسطوره اروگوئه:سوارس مشکل روانی دارد

موبنا – به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبوی برزیل، دانیل فونسکا بازیکن سابق تیم ملی اروگوئه که در تیم هایی چون ناپولی و یوونتوس بازی کرده طی ۳۰ بازی ۱۱ گل ملی برای اروگوئه ثبت کرد و با این تیم به قهرمانی در کوپا آمه ریکا در سال ۱۹۹۵ رسید. او بعد از …

موبنا – به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبوی برزیل، دانیل فونسکا بازیکن سابق تیم ملی اروگوئه که در تیم هایی چون ناپولی و یوونتوس بازی کرده طی ۳۰ بازی ۱۱ گل ملی برای اروگوئه ثبت کرد و با این تیم به قهرمانی در کوپا آمه ریکا در سال ۱۹۹۵ رسید. او بعد از بازنشتگی از فوتبال به پرورش بازیکن در کشور خود مشغول است. لوئیس سوارس نیز یکی از شاگردان این بازیکن سابق فوتبال اروگوئه بوده است.

سوارس بعد از حضور در ناسیونال اروگوئه به خرونینخن هلند پیوست و کم کم نامی برای خود دست و پا کرد و در لیورپول و بارسلونا نیز دوران خوبی داشت.

فونسکا اسطوره فوتبال اروگوئه در تلوزیون رسمی این کشور حاضر شد و حرف های جالبی درباره سوارس به زبان آورد و گفت: از همان بچگی که با سوارس آشنا شدم، او اخلاق و رفتاری از خود نشان داد که فهمیدم مشکل روانی دارد. مشکل روانی او خیلی جدی است. به همین خاطر است که او پیش روانشناس رفته است. البته روانشناسان نتوانستند تاثیر زیادی روی رفتار او بگذارند. او باید روانشناس خود را عوض کند یا پیش یک روانکاو برود.

سوارس در سال ۲۰۰۶ با فونسکا دچار مشکل شد ولی این دعوا خیلی زود بین طرفین به پایان رسید.

فونسکا در پایان گفت: من چیزهایی از سوارس می دانم که ترجیح می دهم بین خودمان باشد. او خود می داند که وقتی کوچکتر بود چه کارهایی در آکادمی فوتبال انجام می‌داد و چیزهایی از او می دانم که همه با دانستن آن شوکه می شوند ولی من شهامت دارم و این چیزها را بین خودم و دوستانش نگه داشتم. او خود به خوبی می داند که ۱.۴ میلیون دلار به من بدهکار است و بهتر است بدهی خود را پرداخت کند.

 منبع:  ایسنا 

دکمه بازگشت به بالا