پیغام منصوریان برای افشاگری

موبنا – به گزارش ایسنا، محمد خرمگاه که به جای منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران و پدیده حاضر شده بود درباره وضعیت تیمش و بازی فردا گفت: پدیده تیم قابل احترامی است که در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را داشته است. امیدوارم در فرصتی که داشتیم تاکتیک‌های لازم را تمرین …

موبنا – به گزارش ایسنا، محمد خرمگاه که به جای منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار نفت تهران و پدیده حاضر شده بود درباره وضعیت تیمش و بازی فردا گفت: پدیده تیم قابل احترامی است که در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را داشته است. امیدوارم در فرصتی که داشتیم تاکتیک‌های لازم را تمرین کرده باشیم. ما به دنبال این هستیم که شرایط تیم را درست کنیم چون اکنون وضعیت برای ما خیلی سخت شده است.

او ا‌دا‌مه‌ داد: شرایط آنقدر سخت است که هنوز نمی دانم بازیکنان امشب به هتل می‌روند یا نه! ما در روزهای اخیر فقط از نظر روحی – روانی بازیکنان را آماده می کردیم که تمرین کنند. دو ساعت و نیم قبل از هر تمرین وقتمان صرف این کار می‌شد. منصوریان پیغام داد که بعد از بازی با پدیده چیزهایی می‌گوید که تاکنون نگفته و فارغ از هر نتیجه‌ای که رقم بخورد خیلی شفاف صحبت خواهد کرد.

مربی تیم فو‌تبا‌ل نفت در ادامه درباره شایعه فروش امتیاز این باشگاه یا استخدام افرادی از بدنه شرکت نفت برای حضور در کادرفنی گفت: ما دنبال این نیستیم که چه کسی قرار است چه کاری انجام دهد، فقط می‌خواهیم شرایط درست شود. اگر قرار است کاری انجام شود بهتر است زودتر این کار اتفاق بیفتد.

 منبع:  ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا