دایی: کابوس را گذراندیم و به آینده امیدوار شدیم

موبنا – به گزارش فارس از قم، علی دایی پس از پیروزی ۴ بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری گفت: من به نوبه خودم دوباره سال نو را تبریک می‌گویم فکر کنم امروز تیم ما فعل خواستن را خوب صرف کرد و از همان ثانیه‌های اول خوب و مسلط کار کردیم و تیم سایپا …

موبنا – به گزارش فارس از قم، علی دایی پس از پیروزی ۴ بر صفر مقابل سایپا در نشست خبری گفت: من به نوبه خودم دوباره سال نو را تبریک می‌گویم فکر کنم امروز تیم ما فعل خواستن را خوب صرف کرد و از همان ثانیه‌های اول خوب و مسلط کار کردیم و تیم سایپا را در زمین خودش حبس کرده و اجازه ندادیم تیم سایپا به زمین ما بیاید و خدا را شکر توانستیم گل اول را بزنیم.

وی ادامه داد: در خیلی از بازی‌ها نتوانستیم گل بزنیم، این گل روحیه بازیکنان ما را بالا برد. در هر دو نیمه تیم ما برتر بود. سایپا فقط یک موقعیت با میداودی داشت، اما ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

دایی در مورد نحوه قضاوت داور گفت: دیگر کاری نمی‌توانیم بکنیم البته داوری خوب بود. اشتباه سهوی در یکی دو صحنه شاهد بودیم ولی داوری خوب بود. هر دو تیم فوتبال بازی کردند و سایپا در نیمه دوم برای جبران آمده بود. این مسابقه یکی از بهترین بازی‌های نیم فصل ما بود.

دایی تصریح کرد: دیروز هم در مصاحبه گفتم ۵ بازی دیگر پیش رو داریم و در همه مسابقات برای برد می‌رویم و باید به فکر فوتبال بازی کردن باشیم و از فوتبال لذت ببریم. ما مشکلاتی داشتیم. ما و استقلال اهواز تیم‌هایی بودیم که بدنسازی نداشتیم. مسایلی هم داشتیم که در خودمان حل کردیم و بازیکنان مردانه آمدند و کار کردیم. کابوسی که داشتیم را گذراندیم و امیدوارم بازی بعدی هم پیروز شویم.

سرمربی صبا در مورد اینکه چرا در ۸ بازی پیروز نشده بودند گفت: من دیروز هم در مورد مشکلات صحبت کردم و دیگر بهتر است وقت را نگیریم. بزرگ‌ترین عامل ناکامی ما بدنسازی نکردن تیم بود و افت شدیدی داشتیم اگر صبایی بود و من هم بودم وقت داشته باشیم می‌توانیم تیم خوبی ببندیم.

دایی در مورد دلیل نیمکت نشینی حامد لک گفت: مطمئنا ما دو دروازه‌بان خوب داریم. هم حامد لک و هم میلاد فراهانی دروازه‌بان بزرگی است. متاسفانه اشتباهاتی که لک داشت و آمادگی خوبی که میلاد داشت جای حامد را گرفت. فوتبال همین است و جای مبارزه است. حامد هم بد نیست اما من اشتباه کردم و باید زودتر به میلاد بازی می‌دادم. البته او مصدومیتی هم داشت. ما ۵ بازیکن دیگر داریم و هر درواز‌ه‌بانی که بهتر بود از آن استفاده می‌کنیم.

 منبع:  فارس

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا