خدابخش به مدال برنز بسنده کرد

موبنا – به گزارش فارس، مهدی خدابخش، دومین نماینده کشورمان، در دومین روز از مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در وزن منهای ۸۷ کیلوگرم با سه پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه نهایی شد و با شکست مقابل تکواندوکار اسپانیایی به مدال برنز بسنده کرد. خدابخش ابتدا مقابل نماینده روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ به …

موبنا – به گزارش فارس، مهدی خدابخش، دومین نماینده کشورمان، در دومین روز از مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی در وزن منهای ۸۷ کیلوگرم با سه پیروزی متوالی راهی مرحله نیمه نهایی شد و با شکست مقابل تکواندوکار اسپانیایی به مدال برنز بسنده کرد.
خدابخش ابتدا مقابل نماینده روسیه با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافت.وی در دومین دیدار نماینده ترکیه را ۲ بر صفر شکست داد. خدابخش در مرحله یک چهارم نهایی نماینده تونس را یک بر صفر شکست داد.

وی در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در راند طلایی نتیجه را به” دنیل راس گومز” ازاسپانیا واگذار کرد و به مدال برنز دست یافت.
تیم ملی تکواندوی کشورمان با سه تکواندوکار در این مسابقات حضور پیدا کرده است. روز یک شنبه سجاد مردانی سومین نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود میرود. روز گذشته فرزان عاشورزاده در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم با شکست مقابل حریف خود از گردونه مسابقات حذف شد.
این مسابقات در سه رده سنی از روز پنج شنبه در شهر” بن” آلمان آغاز شده و تا روز یک شنبه ادامه خواهد داشت.

 منبع:  فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا